+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 142 recenzí

  • Personál

    86%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ondřej

jednotlivec, 14.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
55 %
  • Na pokoji se netopilo. Přes upozornění to nebylo dlouho řešeno. Po 3. žádosti o vyřešení bylo zjištěno, že personál o závadě ví, ale nic nekonal. Teprve potom došlo k nabídce náhradního pokoje (po mnoha hodinách strávených v nízké teplotě) :(

Personál
4
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi líto, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, resp. že závada na topném systému - zavzdušnění, znepříjemnila Váš pobyt...
Za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem se omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Miroslav

jednotlivec, 10.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově prostředí, čistota, příjemný personál, z vyššího patra pěkný výhled na Prahu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Hana Pelikánová

jednotlivec, 20.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 6.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ludmila

skupina přátel, 29.9.2017

Kroměříž Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Skvělé ubytování, prostorné a čisté.

  • Nelíbilo se nám, že nebyl internet v ceně. Myslím si, že u takového hotelu by to v dnešní době měla být samozřejmost.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byla se službami hotelu spokojena...
Internet je zdarma k dispozici v restauracích, hotelové hale, resp. ve veřejných prostorách. V pokojích je jako zvláštní služba účtován, stejně jako konzumace v minibaru, parkovné apod.
Budeme se tešit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 24.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • otvaracie hodiny v kaviarni

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hdnocení, bohužel jste nebyl se službami hotelu spokojen, omlouvám se za nedostatky, které k tomu vedly, škoda, že jste své důvody nespokojensti neuvedl v poznámce jednotlivých bodů... Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

jednotlivec, 16.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • nepáčili sa my výťahy ktoré boli večne preplnené

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za zpětnou vazbu - resp. pozámku o výtazích...
V provozních špičkách ve velkokapacitních hotelech bývají výtahy plně obsazeny, čekací lhůty se prodlužují... Za tento provozní nedostaek se omlouvám, i když je těžko organizačně řešitelný.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan Benčurik

dospělý pár, 4.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z celkové známky je zřejmé, že jste nebyl se službami v hotelu plně spokojen... Škoda, že jste nedostatky, resp. služby, se kterými jste nebyl spokojen neuvedl v poznámce, pro nás je vždy zpětná vazba od klienta velmi ceněná.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 16.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu "celkem" spokojena...
Budeme se těšit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 11.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • ochotńi personál

  • mohol byť internet bez obmedzenia

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.6.2017

Deutsch

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena... Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u nižších známek jste neuvedl důvod "nespokojenosti", je to pro nás vždy velmi prospěšná informace.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Petr

jednotlivec, 19.5.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena...
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 9.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 31.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl seslužbami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr

jednotlivec, 24.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Pokoj byl útulný a čistý. Vybavení nadstardní. Snídaně standardně raut připravena.

  • Chaos při přijímání na recepci. Nejdříve jsme přijeli na 1.recepci velká budova, kde nám dali kartičku a poslali na druhou budovu (bez vysvětení o parkování atd.) Na recepci v 2.budově chaos při vyplňování a nakonec špatně bez správné adresy zúčtovatele vpylněné ale chvála pak bez problému znovuvyplněno a dodáno. Trochu chaotické pro tak uznávaný hotel skoro v centru Prahy.

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a současně i za uvedení v poznámkách důvody spokojenosti, což mi těší, ale současně oceňuji i popi nedostatků...
Olympik Hotels je hotelová skupina, která disponuje v oblasti Karlína 4 hotely, od sebe oddělenými parkovištěm, neboli vzdálenosti mezi jednotlivými hotely je do 60 m.
V odpooledních a večerních hodinách, někdy dochází ke kumulaci klientů a registrace hostů je složitější, resp. časově náročnější. Klienti musejí vyplňovat registrační formuláře, což trvá několik minut a mohou vznikat nepřesnosti, které pak pracovníci recepce při kontrole vyplněných formulářů opravují.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Olena Syuhay

mladý pár, 19.2.2017

Hradec Kralove Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu bylo moc hezky a moc se nam u vas libilo

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byli se službami hotelu spokojeni, což jste vyjádřili i v poznámce hodnocení...
Budeme se tešit nadalší návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

jednotlivec, 10.2.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že z některými službami jste nebyl plně spokojen...
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.