+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 125 recenzí

  • Personál

    86%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Olena Syuhay

mladý pár, 19.2.2017

Hradec Kralove Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu bylo moc hezky a moc se nam u vas libilo

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byli se službami hotelu spokojeni, což jste vyjádřili i v poznámce hodnocení...
Budeme se tešit nadalší návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

jednotlivec, 10.2.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že z některými službami jste nebyl plně spokojen...
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Josef Horák

dospělý pár, 15.1.2017

Kostelec nad Orlicí Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Služeb tohoto hotelu používáme pravidelně při návštěvách Prahy, výhodou je parkování a dostupnost centra Metrem.

  • Nemám výhrad

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste naším pravidelným hostem a jste se službami hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 4.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z některých známek vyplývá, že ne úplně jste byla spokojena, škoda, že jste své negativní vjemy, pocity nevyjádřila písemnou formou v jednotlivých segmentech hodnocení.. Vždy velice cením zpětnou vazbu od klientů.
Omlouvám se za nedostatky a případné nedobré pocity z pobytu v našem hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Ivana

rodina s malými dětmi, 29.12.2016

Trutnov Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborná dostupnost metrem, precizní úklid pokoje.

  • Pokoj byl velmi cítit kouřem, obzvlášť koupelna.. Při snídani byl problém najít volný stůl, takže jsme museli v jídelně postávat a čekat až se nějaký stůl uvolní, což nebylo moc příjemné.

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena a současně děkuji za vyplnění poznámek a sdělení pocitů vč. negativních z Vašeho pobytu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • výhled

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu maximálně spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marie Kratochvílová

rodina s malými dětmi, 18.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • V tomto hotelu jsem byla již po třetí. Dosud bylo vše v pořádku. Tentokrát jsem byla zklamaná čistotou v pokoji. Nebylo vyluxováno, záclony dost dlouho neprané.

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřila nedostatky v poznámce, je to pro nás cenná zpětná vazba, současně se omlouvám, za nedostaky v našich službách, věřím, že je to zřídkavý případ, jak sama uvádíte, byla jste vždy spokojena...
Budu rád, pokud příště opět zvolíte naše uybtovací zařízení, abychom Vás přesvědčili, že popisované nedostaky mají minimální četnost.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 15.12.2016

Slovensky

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Josef Jalč

skupina přátel, 14.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu maximálně spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 1.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Stefan

rodina s malými dětmi, 19.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pri individuálnych raňajkách nekontrolovateľne hostí

  • Na izbe 1005 za celý pobyt nesvietili svetlá v kúpeľni nad zrkadlom. V 4**** hotelu na izbe za 100Kč wifi!! Doba kamenná? Teplé raňajky boli každý deň studené. Platba hneď pri ubytovaní na celú dobu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste v poznámkách uvedl důvody své nespokojenosti se službami hotelu, tak hodnotím celkovou známku... Opravdu si velice cením Vašich poznámek a sdělení postřehů z pobytu v hotelu. Veškerá hodnocení projednáváme s odpovědnými pracovníky jednotlivých segmentů a jsou pro nás ceným materiálem při školení našich zaměstnanců..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Eva

dospělý pár, 26.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Výhled na Prahu a rozmanitá kvalitní snídaně.

  • Absence automatů na nealko nápoje a špatný signál českých programů.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen kladným hodnocením čistoty, přístupu personálu a k nabídce snídaní...
Nealko nápoje po dobu 24 hodin nabízí k prodeji recepce hotelu..., intenzitu TV signálu na Vašem pokoiji nechám prověřit, všeobecně s příjmem TV nemáme problém.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan Žatecký

skupina přátel, 19.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Aleš

jednotlivec, 18.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl s pobytem a poskytnutými službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Mojmír Volf

jednotlivec, 18.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste dle výše hodnocení, byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 29.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ze kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu spokojen... Škoda, že nebyla vylpněna jednotlivá kriteria, vždy si to ceníme, zejména v případech, kdy klienti nebyly s našimi službami uspokojeni.
S našimi zaměstnanci na poradách pravidelmně vyhodnocujeme připomínky, podněty s cílem zlepšení služeb..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 16.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodovcení, jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Vojtěch INDRUCH

rodina se staršími dětmi, 4.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen, což jste vyjádřil vysokým bodovým hodnocením...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Jan Dzurjanin

dospělý pár, 21.8.2016

senec Slovensko

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu plně spokojen...
Škoda, že jste své připomínky, nebo postřehy nezapsal k jednotlivým rubrikám... Vždy velice oceníme vyjádření se klientů zejména při ne plně pozitivním hodnocení..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 29.7.2016

České Budějovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem rád,
jak vyplývá z uvedeného hodnocení, se službami hotelu jste byl spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.