+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 275 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Michal Vurčík

Älteres Paar, 1.1.2020

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Poloha,cena,metro a mhd u hotelu, vynikající snídaně,krásný výhled na Prahu a čistý pokoj.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen, těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární žeditel

Jaroslsv Pražma

Älteres Paar, 19.12.2019

Soběslav Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Čistota , jídlo , ochotný personál, blízko centra.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla při pobytu v hotelu se službami spokojena, budu rád, pokud opět navštívíte naše hotelu skupiny "Olympik hotels"..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Tomáš

Familie mit älteren Kindern, 8.12.2019

Hodonín Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl důvody "nespokojenosti" v poznámce u segmentu "komfrort", názory klientů vč. poznámek k jednotlivým segmentům jsou pro nás velmi důležité.
Vlastislav Šos
Stattutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 1.12.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 12.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že naše služby splnily očekávání.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan

Einzelreisender, 22.10.2019

Ostrava Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav Ing Kala

Älteres Paar, 17.10.2019

Znojmo Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jstebyl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 21.8.2019

Schönthal Německo

  • Gesamtbewertung
88 %
  • The staff at the counter did (successfully) its best to be helpful and patient. From the upper floors there is a marvellous look at your famous city.

  • The Olympik Hotel has international guests. As a convinced European I do not like the fact, that it becomes more and more general agreement to use in international conversation English. But as it is like that, the staff that has regularly to deal with guests directly should speak fluently and understand spoken English.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dear client, thank you for your feedback, it is for us very important to know about the opinions of our clients, how they felt in our hotels.
Vlastislav Šos
General director

Anonym

Einzelreisender, 7.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnoce a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2019

English

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Po mé zkušenosti bych se nikdy v tomto hotelu nenechala ubytovat. Velice nepříjemný, neochotný personál. Takové chování jsem nikdy nezažila. Pokud máte jinou možnost, určitě se nechte ubytovat v jiném hotelu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a uvedení poznámky o důvodu nespokojenosti, škoda, že při tak dlouhém pobytu a při tak silné negativní zkušenosti, jste mi přes recepci nekontaktovala, zcela jistě bychom našli řešení k odstranění nedostatků, zejména pak i v dalších segmentech hodnocení, která byla také velmi negativně hodnocena, bez dalších poznámek. Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • poloha, velkolepa recepcia, cena.

  • izby uz maju najlepsie casy za sebou (vybavenie). Wifi pripojenie komplikovane.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. připomínky k internetovému připojení a vybavení pokojů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Roman

Älteres Paar, 26.6.2019

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Přijatelná cena, relativní klid, parkoviště u hotelu, metro u hotelu

  • Uklízečka by měla být poučena, že před devátou hodinou ranní by neměla zkoušet (v našem případě 2x), zda jsme ještě na pokoji. Až potom, co jsme našli (po delším hledání) štítek s informací pro uklízečku, který se dává zvenku na kliku, že uklízet ještě není nutné, její euforie opadla ... Příjem televize by chtělo zlepšit, často se rozpadal obraz a výběr programů, zvlášť těch hudebních, je velmi chabý

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámce popsal positivní i negativní zkušeosti z pobytu v hotelu. Je pro nás vždy velmi důležité znát zpětnou vazbu klienta na naše služby.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.6.2019

Slovensko

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Cistota, ranajky, poloha hotela

Persönlich
0
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 23.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Klidni

  • Kava byla hrozna

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
děkuji za vyplnění hodnocení vč. poznámky v kolonce záporné.
Je pro nás důležité znát názory z pobytu našich klientů, zejména pak negativní...
Vlastislav Šos
statutární ředitel

František Volkl

Älteres Paar, 23.6.2019

Pardubice Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný personál na recepci a v restauraci musím pochválit p. který nás přivezl a odvezl z koncertu perfektní přístup velká pochvala.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lubica Pavlikova

Gruppe von Freunden, 16.6.2019

Dubnica nad Váhom Španělsko

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vynikajúce raňajky, personál....

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byly s pobytem v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Älteres Paar, 9.6.2019

Bratislava Slovensko

  • Gesamtbewertung
100 %
  • vybavení pokoje, prostredí, dostupnost, snídaně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřil celkovou spokojenost, i kydyž bych ocenil vyplnění poznámky "komfort", abychom mohli při našich provozních poradaách identifikovat pocity našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Miklós Csuvár

Einzelreisender, 25.5.2019

Prague Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • WiFi bandwidth was good. The elevator is fast.

  • The ventillation-air conditioning system control is a mistery for me. I have set the temperature to 19 °C, but it selfadjusted back to 24 °C. So the room was too warm. By replacing the windows I guess, a lot of money could be saved because of less need of air conditioning in the summer peak tourist period. Without air conditioning, the room is already hot as an oven at the end of May at 9:00 AM. I was informed so, the WiFi passkey is valid for my whole stay. Even so, I had to change it almost every workday. Next time I check the passkey each day.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Thank you for your feed back.., it is very important for us to know the feelings of the stay in our hotel.
Vlastislav Šos
General manager

Hana

Einzelreisender, 23.5.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla s poskytnutými službami spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel