+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 166 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Oldřich

dospělý pár, 6.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • byli jsme spokojeni

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za vysokou známku, kterou jste ohodnotili naše služby.
Jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 22.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme spokojení,dobrá cena,čisto,vstřícný personál.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplněné hodnocení, jsem velice potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 8.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme velice spokojeni,dobrá dostupnost,příjemná recepční,čistota.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

skupina přátel, 17.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za poměrně vysoké průměrné bodové ohodnocení, což považuji za signál, že jste byl v hotelu se službami spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

jednotlivec, 10.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za vysoké bodové ohodnocení, čímž jste vyjádřila jak předpokládám Vaší spokojenost se službami hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Peter

skupina přátel, 20.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • celková spokojnosť, kvalita, cena, lokalita, dostupnosť

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem rád, že jste byl se službami hotelu spokojen, což je vyjádřeno vysokou známkou.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Stutární ředitel

richard ziegler

rodina s malými dětmi, 15.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Spokojenost, pěkně zrekonstruovaný hotel, příjemný personál.Pěkný výhled. Pokud bychom spali v Praze, tento hotel bychom opět využili.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byli se službami hotelu spokojeni, což jste vyjádřili ve svém hodnocení, zejména mi těší poznámka, že by jste neváhali opět využít našich služeb v případě potřeby.
S pozdravem
Vlastislav Šos

Eva Procházková

dospělý pár, 7.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • snídaňový bufet obsahuje i čerstvé ovoce

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, včetně i písemného komentáře. Jsem potěšen, že jste byla v hotelu spokojen, což je vyjádřeno poměrně vysokou známkou hodnocení...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ing. Jana Krafčíková

jednotlivec, 10.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velmi příjemně překvapeni s úrovní ubytování ve velmi slušné cenové relaci. Určitě využijeme při další příležitosti.

  • Ubytovávaly jsme se během polední přestávky školení a personál zřejmě v tu dobu ubytování nevyřizoval, o čemž nás mohly zcela jistě informovat pracovnice na "hlavní" recepci, když nás posílaly do vedlejšího hotelu. Takže vyřizování ubytování nebylo doprovázeno plnou ochotou... Úroveň ubytování to ovšem "smazala". Celkový dojem velmi dobrý.

Personál
3
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za písemné hodnocení, jsem rád, že v závěru vyjadřujete spokojenost s pobytem a současně poznámku i o doporučení ostatním klientům... Na vysvětlenou k provozu recepce uvádím... Hotely skupiny Olympik je rozsáhlý komplex - 645 pokojů, který je tvořen 3 hotely. Každý hotel má vlastní recepci s nepřetržitým provozem. Stává se velice často, že klienti přijedou k registraci do největší, tedy výškové budovy, i když ubytování mají zajištěno ve vedleších budovách, od sebe vzdálených max. 60 m. Protože jsou všechny recepce sytémově propojeny, májí pracovníci recepce vždy přehled o všech rezervacích toho dne a klienty informují o správném místě ubytování a tam i pak odesílají.
S pozdravem
Vlastisla Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 5.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • S ubytováním jsem byla velice spokojena.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za zvyplnění hodnotícíh formuláře. Velice mi těší, že jste byla v hotelu spokojena jak vylývá z Vašeho hodnocení i písemného vyjádření.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 8.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za ohodnocení našich služeb vysokou známkou. Velice mi potěšilo, že jste byla v hotelu spokojena, což jste vyjádřila svým hodnocením...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Hana Michalová

jednotlivec, 20.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Prijemny pobyt

  • Bez pripominky

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, velice mi potěšilo, že jste byla v hotelu spokojena, což jste vyjádřila vysokým bodovým hodnocením.
Děkuji a věřím, že příště opět zvolíte "hotely Olympik"...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

dospělý pár, 16.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • V 9.30hod. Začala houkat sirena s výzvou k okamžitému opuštění pokoje a hotelu. Takže jsme uposlechli výzvy a urychleně opustili hotel. U hotelu klid, mnikdo s námi hotel neopouštěl. Jednalo se o technickou chybu. Myslím si, že by nebylo od věCi , kdyby v tomto připadě následovalo ihned další hlášení, že se jedná o technickou chybu a nic se neděje.

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku... Jsemm vcelku potěšen vysokou známkou za ohodnocení našich služeb, dá se konstatatovat velmi vysokou - 9, která byla snížena v závislosti ne nepříjemnosti s ohlášením poplachu s následnou výzvou k opuštění hotelu.... Poplach byl spuštěn aktivací hlásiče poplachu, kdy vandal u restaurace rozbil ochrané sklo a stiskl signalizátor poplachu. V rámci nastavených protipožárních norem, resp. standardů se spustil automatický hlásič. celou záležitost chápu jako omezení v rámci pobytu a omlouvám se za tuto nepříjemnost.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 21.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodontícího formuláře, ve svém hodnocení vyjadřujete pouze částečnou spokojenost. Potěšily mi vysoké známky za úrověň personálu a čistotu, škoda, že není v poznámce uvedena připomínka k úrovni služeb a komfortu....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

P.

mladý pár, 6.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemné spaní,pěkné prostředí a úžasný výhled na noční Prahu (byli jsme ubytovaní v 17. patře), v koupelně byla velká a čistá vana, všechny spotřebiče fungovaly. Na pokoji minibar. Dobrá lokalita

  • Recepční byla jako ve zpomaleném filmu, bez emocí, bez úsměvu. Výtahy jsou malé (nosnost 650 kg až 8 osob) ale vlezou se tam max 3 lidi a 2 kufry - natěsno, a dveře se zavíraly tak rychle, že nestačili v poklidu nastoupit ani vystoupit 3 lidi, pravidelně se ve dveřích zasekávali lidé. Snídaně byla bohužel katastrofální, míchaná vejce nepoživatelná, džusy přeslazené, když něco došlo už se nedodalo, jinak výběr velký. Celkové zklamání a už se do hotelu nevrátíme

Personál
5
Služby
4
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi, že si odnášíte negativní dojmy, zejména pak poslední věta, že se do hotelu nevrátíte.... Jsem rád, že jste popsal nedostatky, kterými se budeme rozhodně zabývat, zejména co se týče personálu a snídaní.... Samozřejmě provoz výtahů pravidělně podléhá revizním kontrolám a všechny paramentry jsou nastaveny dle norem.... Při plném obsazení hotelu na 100% - tedy 315 pokojů, který byl v době Vaší návštěvy, je kapacita ve "špičkových časech" nedostatečná a je nutné čekat....
S pozdravem
Vlastislav Šos
genreální ředitel

Vlastimil

jednotlivec, 8.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Bol som tam ubytovaný jednu noc, vela som ale na hoteli nebol. Personál bol ochotný, nezbadal som neporiadok. Poradili mi aj s parkovaním auta.

  • Nejako tam bolo smutno.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen, že vcelku jste byl spokojen a že při příští návštěvě Prahy opět využijete našich služeb....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jiří Šebesta

dospělý pár, 28.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji z a vyplnění hodnotícího formuláře.... jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen a ohodnotil naše služby velmi vysokou známkou....
Budu rád, když při další návštěvě Prahy opět využijete našíich služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Věra Matelová

jednotlivec, 24.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • bezproblémové parkování a vynikající dosažitelnost pražské MHD - blízká stanice metra i tramvají

  • Myslím si, že u 4hvězdičkového hotelu a cenové relace by měla být vyšší úroveň vybavení pokojů.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
2
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře... Při rozboru struktury hodnocení Vám děkuji za udělené poměrně vysoké známky za naše služby, celkový dojem z Vašeho pobytu částečně pokazila "nízká úrověň" vybavení hotelových pokojů.... hotel je certifikován v rámci Asociace hotelu a restaurací České republiky a splnil kriteria kategorie****...
V naší cenové hladině nevybavujeme pokoje "dopoučenými - dobrovolnýmí" doplňky - župan, froté papuče..., naopak k dispozici jsou zdarma hotelové trezory v každém pokoji.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Ján Ďurana

dospělý pár, 7.9.2013

Slovensky

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Výborná lokalita;Čistota;strava;

  • Unavený personál počas raňajok,podľa mňa,zbytočne skoro otravoval hostí prípravou stolov na obed(od cca 9,15hod)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen vysokou známkou a tím vyjádření spokojenosti se službami hotelu. Vážím si i rozepsání k jednotlivým bodům dotazníku. Poznámka v "negativních připomínkách" je pro nás velice cená, neboť konkrétní připomínky ihned řešíme s našimi zaměstnanci a promítneme je do našich tréningových programů...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Ales

skupina přátel, 25.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za udělení velmi vysokého - téměř maximálního bodového ohodnocení....
Budu veli potěšen, pokud příště opět zvolíte naše zařízení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
generální ředitel