+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 166 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Aleš

dospělý pár, 22.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Za danou cenu maximální spokojenost. Super.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za udělení maximálního počtu bodů....
Jsem velmi rád, že jste byl v hotelu spokojen a budu potěšen, pokud opět využijete služeb našich hotelů....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

mladý pár, 17.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře.... Celkově hodnocení vyznívá kladně, resp. hodnota 80% vyjadřuje spokojenost, ale jsem znepokojen s nízkou známkou za čistotu a celkový dojem z hotelu.... Určitě se na tyto segmenty zaměříme, škoda, že není uvedena příčina nižších známek, resp. popsány nedostatky z Vašeho pohledu.....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Tomáš

rodina s malými dětmi, 11.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • vše ok

  • horší snídaně ale lívanečky byly výborné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za ohodnocení služeb hotelu nejvyšší možnou hodnotou.... Jsem velice potěšen, že jste byli se službami hotelu spokojeni, samozřejmě pochvalnou poznámku pro našeho kuchaře předáme a budu se těšit na Vaší další návštěvu hotelu...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Adéla Kaschnerová

jednotlivec, 4.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen vysokou známkou, kterou jste ocenila služby, resp. celkový dojem z Vašeho pobytu v hotelu....
Věřím, že při další návštěvě Prahy opět zvolíte "hotely Olympik"..
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Karel

jednotlivec, 20.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a velice mi těší, že jste byl hotelu s našimi službami spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

dospělý pár, 19.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za věnový čas vyplnění hodnotícího formuláře a ocenění našich služeb poměrně vysokou známkou.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Adriana

jednotlivec, 1.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Sice jsem na hotelu strávila pouze jednu noc, ale byla jsem spokojena se vším :-)

  • zápor pouze v tom, že jsou pokoje nekuřácký

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas, který jste věnovala vyplnění hodnotícího formuláře a za udělení nejvyšší známky.... Jsem velice rád, že jste byla v hotelu spokojena, kouření je povoleno pouze v baru v přízemí..... Kouření v hotelových pokojích je omezeno s ohledem na protipožární signalizaci, která je velmi citlivá a již při malém "zakouření"prostoru se spouští signalizavce, která je napojena na protipožární sytém... Tímto chceme v maximální míře ochránit naše klienty...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za čas, který jste věnoval vylnění hodnotícího formuláře, jsem velice potěšen velmi vysokou známkou, kterou jste ohodnotil naše služby.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jiří Christ

skupina přátel, 24.5.2013

OPAVA Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Jsem velice potěšen kladným hodnocením našíich služeb, děkuji za čas, který jste věnoval vyplnění hodnotícího formuláře. Budu rád pokud opět využijete skužeb hotelu při Vaší návštěvě Prahy....
S pozdravem Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jurij

jednotlivec, 30.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážený kliente,
děkuji za čas, který jste věnoval vyplnění hodnotícího formuláře. Jsem potěšen vysokým ohodnocením našich služeb a jsem rád, že jste svou spokojenost vyjádřil poměrně vysokou průměrnou známkou....
Věřím, že i při další návštěvě hotelu potvrdíme dobrý standard našich služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Michal Sosna

jednotlivec, 24.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Čistý hotel v klidné části města. Dobrá dopravní dostupnost. Vřele doporučuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážený kliente,
děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře a vyjádření spokojennosti velmi vysokou známkou hodnocení služeb.
Budu velice potěšen, pokud při další návštěvě prahy zvolíte naše ubytovací zařízení.....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Adéla Sovová

jednotlivec, 5.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, děkuji za poměrně vysoké ohodnocení našich služeb a věřím, že při příští návštěvě pPrahy opět využijete našich služeb....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Bernd

jednotlivec, 21.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění bodového hodnocení, zejména ohodnocení 6 - služby mi znepokojuje, určitě se zaměříme při našich trainingových programech....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Oldřich

jednotlivec, 27.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt byl velmi krátký, obtížně objektivně hodnotit, ale celkově spokojenost.

  • Nefunkční internetové připojení na pokoji, minimum informací na pokoji (ovládání klimatizace a pod.), povrchní úklid pokoje (hrubá nečistota a odpadky mezi skříňkami a televizním stolkem)

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane,
děkuji za vyplněné hodnotícího formuláře a celkové bodové ohodnocení. Jsem rád, že jste popsal klady a i zápory při Vašem pobytu v hotelu. Rozhodně se zaměříme na kvalitu úklidu i na méně přístupných místech....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Wolfgang Marks

jednotlivec, 15.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ochota ženského personálu

  • organizace snídaně

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde je kladně hodnocena čistota pokoje, vstřícnost personálu.... Jsme velkokapacitní hotel s velkým parkovištěm, který je využíván z velké části turistickou autobusouvou klientelou. Při nižší obsazenosti jsou "privátní klienti" ubytováváni v části s výhledem na Prahu, tedy na západní stranu.
Advent 13. - 16. prosinec byl hotel obsazen ze 100% a s ohledem na obsazení hotelu s předešlých dnů /dlouhodobé pobyty/ jsme Vaší rezervaci museli umístit do pokoje s výhledem na parkoviště... Jak jsem již uvedl, hotel byl v době Vašeho pobytu obsazen na 100% a v sobotu 15.12.2012, kdy jste snídal, bylo podáváno cca 680 snídaní.... Při takto vysokém počtu klientů a kumulaci v čase mezi 8.00 - 9.00 hod. mohlo dojít ke snížení "komfortu, resp. úrovně" podávání snídaní....
Vaše hodnocení je pro nás inspirací a tématem při trémimgových programech našich zaměstnanců....
Věřím, že při další návštěvě prahy zvolíte jeden z hotelů skupiny Olympik....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Pears Health Cyber Voldán

jednotlivec, 12.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Přístup personálu, čistota, pohodlí

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem potěšen velmi kladným hodnocením našich služeb. Věřím, že při příští návštěvě Prahy opět zvolíte jeden z našich hotelů....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

David

jednotlivec, 19.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Zkušenosti vesměs velmi pozitivní, až na drobnosti popsané níže.

  • Na pokoji tekla studená voda velmi slabě a naopak teplá o silném tlaku. Takže k úrazu již zbýval jen kousek. Na WC pod konferenčním sálem byly pavučina a běhal pavouk. Kdy se tam asi naposledy vytíralo?

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, nedostatek s "vyvážeností" umývadlové baterie byl velmi rychle po Vaší reklamaci odstarněn.... Čistota toalet je prováděna minimálně 5xdenně, při následné kontrole nebyl shledán nedostatek. Tímto vůbec nezpochybňuji Vaše připomínky, děkuji za ně a jsou nám inspirací pro důkladnější kontrolu a školení zaměstnanců....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Anonym

jednotlivec, 14.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
35 %
  • Dobrá dostupnost do centra Prahy.

  • Vážně nechápu na základě čeho má hotel 4hvězdičky: 1.slečna recepční se se mnou jako trhovkyně hádala o potvrzenou cenu pokoje 2.uklízečka mě vzbudila v 8:00 i když je checkout ve12:00..(dle slečny recepční to musí zkoušet, jestli jsem už neodjela..) 3.největší katastrofa jsou snídaně.Prosím, apeluji na vedení,ať je raději neposkytuje. Nepoživatelné nejlevnější potraviny by člověk ještě přežil,ale arogantní sbíračku nádobí, která příchozí hosty častuje slovy:"už zas jdou" nebo kuchařku, která v 9:05 zavolá do pléna: "palačinky dělám do 9:00" si vážně ve 4hvězdičkovém hotelu nepředstavuji. Na recenzích jsem viděla, že uklízečky a snídaně jsou zřejmě neřešenou dlouhodobou záležitostí, tže hotelu do budoucna přeji schopnější manažery... Stanislava Štenclová

Personál
0
Služby
3
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
3
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vylnění hodnotícího formuláře....
Protože hodnocení pro hotel vyznělo velmi negativně, zjišťoval jsem příčiny jednotlivých bodů stížnosti.
Při "dohadování o ceně" pravděpodobně vzniklo nedorozumění, neboť jste měla objednán jednolůžkový pokoj, tam byla cena zcela jasná - je uvedena na voucheru. "Dohady" vznikly při Vašem dotazu, kolik bude třeba připlatit, pokud by společně s Vámi byla ubytována i dcera, která byla u recepčního pultu rovněž přítomna. Paní recepční po konzultaci s vedoucí recepce /to mohlo připadat jako dohadování, ale nebylo tomu tak, protože ceny na internetových portálech se denně mění a vedoucí recepce v rámci své kompetence může cenu upravovat, resp. klientovi navrhovat.../ Vám nabídla velmi přijatelnou cenu jako doplatek k jednolůžkovému pokoji, nakonec jste se ubytovala pouze Vy na objednaném jednolůžkovém pokoji za cenu potvrzenou na voucheru.
Pokojská, která otevřela dveře, resp. vešla do pokoje v 8.00 hrubě porušila interní předpisy o organizaci úklidu a její chování bylo nepřípustné.
Hotel byl v době Vaší návštěvy velmi silně obsazen a bylo podáváno cca 620 snídaní...
Je možné, ža tento velký počet snídaní na 180 místech mohl způsobit ve"špičce" krátkodobé nedostatky v doplnění bufetu - studená jídla, rozhodně nešlo o minutkovou výrobu palačinek, protože dle monitoringu odcházela kuchařka z restaurace po 10. hodině. Při snídaních je standardně po celou dobu provozu přítomen pracovník gastro úseku a dohlíží na doplňování bufetu, sklízení ze stolů, samotnou organizaci provozu a na chování personálu. Nezpochybńuji, že k událostem, které popisujete došlo, jsou pro nás znepokojující a současně inspirací k zintenzivnění, resp. úpravě "trainingového programu". Za nepříjemnosti, které popisujete se Vám omlouvám a skutečně mi velmi mrzí, že k nim došlo a že ve Vás zanechaly negativní pohled na hotel.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

M.

jednotlivec, 9.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za velmi vysoké hodnocení našich služeb, jsem velice potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena a budu rád, pokud příště opět zvolíte Hotel Olympik při Vašem pobytu v Praze.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 14.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Vybavenost pokoje mi zcela vyhovovala.

  • Televize neměla kvalitní obraz. K úklidu mám připomínku, že je potřeba v prostoru koupelny dbát na žádné vytření rohů. To samé se týká koberců. V rozích a u hran nábytku byl koberec více zaprášen.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zejména za popis nedostatků, které se v průběhu pobytu vyskytly. Určitě se na negativní prvky zaměříme s cílem, aby se již nevyskytly, resp se neopakovaly.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel