+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 275 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Místo poblíž metra.

  • V hotelu se nevari, jak nas informoval personal, jidlo je tedy dovazeno a ohrivano. Personál v jídelně neochotny,pokoje velmi malé,v koupelně se nevytocite. Nespokojenost.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2019

English

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Po mé zkušenosti bych se nikdy v tomto hotelu nenechala ubytovat. Velice nepříjemný, neochotný personál. Takové chování jsem nikdy nezažila. Pokud máte jinou možnost, určitě se nechte ubytovat v jiném hotelu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a uvedení poznámky o důvodu nespokojenosti, škoda, že při tak dlouhém pobytu a při tak silné negativní zkušenosti, jste mi přes recepci nekontaktovala, zcela jistě bychom našli řešení k odstranění nedostatků, zejména pak i v dalších segmentech hodnocení, která byla také velmi negativně hodnocena, bez dalších poznámek. Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 14.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
35 %
  • Dobrá dostupnost do centra Prahy.

  • Vážně nechápu na základě čeho má hotel 4hvězdičky: 1.slečna recepční se se mnou jako trhovkyně hádala o potvrzenou cenu pokoje 2.uklízečka mě vzbudila v 8:00 i když je checkout ve12:00..(dle slečny recepční to musí zkoušet, jestli jsem už neodjela..) 3.největší katastrofa jsou snídaně.Prosím, apeluji na vedení,ať je raději neposkytuje. Nepoživatelné nejlevnější potraviny by člověk ještě přežil,ale arogantní sbíračku nádobí, která příchozí hosty častuje slovy:"už zas jdou" nebo kuchařku, která v 9:05 zavolá do pléna: "palačinky dělám do 9:00" si vážně ve 4hvězdičkovém hotelu nepředstavuji. Na recenzích jsem viděla, že uklízečky a snídaně jsou zřejmě neřešenou dlouhodobou záležitostí, tže hotelu do budoucna přeji schopnější manažery... Stanislava Štenclová

Persönlich
0
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
3
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vylnění hodnotícího formuláře....
Protože hodnocení pro hotel vyznělo velmi negativně, zjišťoval jsem příčiny jednotlivých bodů stížnosti.
Při "dohadování o ceně" pravděpodobně vzniklo nedorozumění, neboť jste měla objednán jednolůžkový pokoj, tam byla cena zcela jasná - je uvedena na voucheru. "Dohady" vznikly při Vašem dotazu, kolik bude třeba připlatit, pokud by společně s Vámi byla ubytována i dcera, která byla u recepčního pultu rovněž přítomna. Paní recepční po konzultaci s vedoucí recepce /to mohlo připadat jako dohadování, ale nebylo tomu tak, protože ceny na internetových portálech se denně mění a vedoucí recepce v rámci své kompetence může cenu upravovat, resp. klientovi navrhovat.../ Vám nabídla velmi přijatelnou cenu jako doplatek k jednolůžkovému pokoji, nakonec jste se ubytovala pouze Vy na objednaném jednolůžkovém pokoji za cenu potvrzenou na voucheru.
Pokojská, která otevřela dveře, resp. vešla do pokoje v 8.00 hrubě porušila interní předpisy o organizaci úklidu a její chování bylo nepřípustné.
Hotel byl v době Vaší návštěvy velmi silně obsazen a bylo podáváno cca 620 snídaní...
Je možné, ža tento velký počet snídaní na 180 místech mohl způsobit ve"špičce" krátkodobé nedostatky v doplnění bufetu - studená jídla, rozhodně nešlo o minutkovou výrobu palačinek, protože dle monitoringu odcházela kuchařka z restaurace po 10. hodině. Při snídaních je standardně po celou dobu provozu přítomen pracovník gastro úseku a dohlíží na doplňování bufetu, sklízení ze stolů, samotnou organizaci provozu a na chování personálu. Nezpochybńuji, že k událostem, které popisujete došlo, jsou pro nás znepokojující a současně inspirací k zintenzivnění, resp. úpravě "trainingového programu". Za nepříjemnosti, které popisujete se Vám omlouvám a skutečně mi velmi mrzí, že k nim došlo a že ve Vás zanechaly negativní pohled na hotel.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Ivan Šmejkal

Einzelreisender, 8.12.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Fronty u výtahů. Špatná obslužnost. Nedostatečná kapacita výtahů. Snídaně byla naprostá katastrofa. Káva nepitelná. Minimální výběr z nekvalitních potravin. Vrcholem byla fronta na výdej, kde jsem strávil nejdelší čas ze snídaně. Uspořádání bufetu je naprosto nevhodné. Než jsem vystál frontu na jídlo, odnesli my od stolu kafe. Takže jsem přinesl jídlo a šel s obavou zase pro kafe. Mám zkušenost z řady hotelů, ale tady byla snídaně nejhorší, co jsem kdy byl.

Persönlich
0
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 8.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Snídaně vše staré .Tvrdé buchty okorále parky .Hnus. Na pokoji nevypadne záclony.Pavuciny po oknech.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste důvody nespokojensti rozepsala do poznámky, je to pro nás vždy velmi důležité znát názory klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel Vodvářka, MUDr.

Einzelreisender, 7.9.2011

česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Při příjezdu v noci nebyl nikdo v recepci, neobjevil se ani po 2 zvonění. Nakonec recepční přivolán jiným zaměstnancem, který se v hale objevil. Jak je postaráno o bezpečnost klientů? Pokoj čistý. Mizernou (myslím přístroj) televizi u stropu, lze sledovat jen z postele. V koupelně bez vany není tělový šampón, vlasový šampón v miniaturních sáčcích (jeden na den). Snídaně naprosto bez fantazie, ze všeho čiší úporná snaha na všem ušetřit - žádné ovoce, párky rozkouskované na 3-5 cm kousíčky, jeden levný tvrdý sýr, máslo rozbředlé. Hitem je tekutina nazvaná káva, kterou ve skle nelze rozeznat od čaje. Přivolaný personál vysvětlil, že se jedná o ranní slabou (lehkou) kávu. Doporučuji nechat patentovat - je to rarita. Od 7:30 do 8:30 stojí na snídani fronta klientů ve 2-4stupu od výtahů k jednomu pultu. Čekání asi na více než půl hodiny. Na stolech chybí nádoby na obaly od másla. Ale je fakt že nic jiného není třeba odkládat. Ironicky působí totalitní zákazy s výhrůžkami pokut - zákaz odnášení jídla z jídelny pod sankcí 500CZK. V zásadě není, co odnést, vlastně ani nic na čem by si člověk mohl pochutnat. Zajímavý je i zákaz si něco vyžehlit /předpokládám že přešktnutá žeklička s 500CZK penalty má právě tento význam. Nebo jiný? 3 malé výtahy nestačí, lidé raději chodí pěšky. Ráno není téměř možné přivolat výtah do vyšších pater. Čtyřhvězdičkový hotel naprosto nesrovnatelný s jinými hotely 4*. Závan minulých dob je všudypřítomný. Portrét majitele nad výtahy je dostatečně výmluvný. Hotelu se příště vyhnu.

  • Při příjezdu v noci nebyl nikdo v recepci, neobjevil se ani po 2 zvonění. Nakonec recepční přivolán jiným zaměstnancem, který se v hale objevil. Jak je postaráno o bezpečnost klientů? Pokoj čistý. Mizernou (myslím přístroj) televizi u stropu, lze sledovat jen z postele. V koupelně bez vany není tělový šampón, vlasový šampón v miniaturních sáčcích (jeden na den). Snídaně naprosto bez fantazie, ze všeho čiší úporná snaha na všem ušetřit - žádné ovoce, párky rozkouskované na 3-5 cm kousíčky, jeden levný tvrdý sýr, máslo rozbředlé. Hitem je tekutina nazvaná káva, kterou ve skle nelze rozeznat od čaje. Přivolaný personál vysvětlil, že se jedná o ranní slabou (lehkou) kávu. Doporučuji nechat patentovat - je to rarita. Od 7:30 do 8:30 stojí na snídani fronta klientů ve 2-4stupu od výtahů k jednomu pultu. Čekání asi na více než půl hodiny. Na stolech chybí nádoby na obaly od másla. Ale je fakt že nic jiného není třeba odkládat. Ironicky působí totalitní zákazy s výhrůžkami pokut - zákaz odnášení jídla z jídelny pod sankcí 500CZK. V zásadě není, co odnést, vlastně ani nic na čem by si člověk mohl pochutnat. Zajímavý je i zákaz si něco vyžehlit /předpokládám že přešktnutá žeklička s 500CZK penalty má právě tento význam. Nebo jiný? 3 malé výtahy nestačí, lidé raději chodí pěšky. Ráno není téměř možné přivolat výtah do vyšších pater. Čtyřhvězdičkový hotel naprosto nesrovnatelný s jinými hotely 4*. Závan minulých dob je všudypřítomný. Portrét majitele nad výtahy je dostatečně výmluvný. Hotelu se příště vyhnu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
3
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane doktore,
je mi velice líto, že jste nebyl spokojen se službami v Hotelu Olympik... V době Vašeho pobytu byl hotel obsazen na 100%, tedy obsazeno všech 315 pokojů s ubytovanými cca 580 klienty. I když je kapacita výtahů a jídelen dimenzována na tento vysoký počet, stává se a to zejména ve "špičkách" - cca okolo 7.30 - 8.30, že se tvoří fronty u bufetové nabídky "turistického bufetu" a kapacita výtahů nestačí a prodlužují se čekací doby. Jak je výše uvedeno "turistického", tedy nabídkově omezeného bufetu.... Klientům Vaší kategorie, neboli se zaplacením vyšší ceny za pokoje, poskytujeme snídaně v restauraci "Bohema - lobby", kde je nabídka snídaňového bufetu rozšířenější co do kvality surovin, ale i množství nabídky... S největší pravděpodobností jste nebyl pracovníky F&B, kteří upozorňují klienty "business" na možnost snídat v restauraci Bohema upozorněn a byla Vám poskytnuta snídaně v restauraci Ikaros - turistická kategorie... S ohledem na velmi časté, denní problémy s klienty, kteří se snaží odnést z restaurace ze snídaňové nabídky svačinové balíčky, jsme přistoupili k upozorňovacím vývěskám, které upozorňují na nepřípustnost takového chování, rovněž tak, pak k popisovaným "zákazovým" upozorněním uložených na hotelových pokojích... Děkuji za ohodnocení čistoty pokojů, doplňky, které popisujete jsou standardní jednoporcová balení a jsou doplňována při jejich spotřebě. Vážený pane Vodvářka, je mi opravdu velice líto, že jsme Vám nedostatečnými službami pokazili dobrý dojem z našeho hotelu a byl bych velice potěšen, kdyby jste při další návštěvě Prahy zvolil naše zařízení, abychom měli možnost dokumentovat, že popisované nedostaky nejsou naším standardem.
Ještě jednou Vám děkuji za Vaše hodnocení, které velmi detailně budu rozebírat s odpovědnými pracovníky, přeji hezký den a budu opravdu potěšen, pokud příště zvolíte náš hotel.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

Junges Paar, 3.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Hruza

  • Hruza

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 22.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Noční hluk ze vzduchoteniky z přístavby za hotelem - naprosto příšerné v tom se nedalo vůbec spát. Dále nastartované autobusy na parkovišti za hotelem a obecně i hluk ze vzduchotekniky ve vlastním hotelu a dále hlučná lednička na pokoji.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a i za vyjádření důvodů Vaší nespokojenisti v uvedených poznámkách.
Je pro nás vždy důležité znát názory a důvody negativních hodnocení.
Vlastislav Šso
Statutární ředitel

Ondřej

Einzelreisender, 14.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Na pokoji se netopilo. Přes upozornění to nebylo dlouho řešeno. Po 3. žádosti o vyřešení bylo zjištěno, že personál o závadě ví, ale nic nekonal. Teprve potom došlo k nabídce náhradního pokoje (po mnoha hodinách strávených v nízké teplotě) :(

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi líto, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, resp. že závada na topném systému - zavzdušnění, znepříjemnila Váš pobyt...
Za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem se omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 1.5.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Robert

Älteres Paar, 11.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • ochota na recepci poradit.

  • uklízečka budí v 8.30 klepe na dveře a ptá se vkolik odejdu! Koupena čistá ale stropy fleky a urvaná sprcha. 3 české kanály a 10 cizích asi jsme v zahraničí internet v katalogu psán zdarma ale na hotelu 5eur kartička s omezením!

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ale zejména za kritické připomínky k našim službám...
Samozřejmě přístup pokojské není vpořádku, omlouvám se Vám za její jednání, určitě se tím budeme zabývat... Internet je v hotelu zdarma pouze v hotelové hale, na pokojích je ze poplatek, tak je to uvedeno na www...
Naše klientela je převážně, resp. z 92% zahraniční, proto převažuji v naší nabídce zahraniční programy... Jsem potěšen, že přístup pracovníků recepce byl vstřícný a empatický.
Věřím, že pokud přijede do hotelu příště, budou naše služby na uspokojivé úrovni...
S pozdreavem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavol

Einzelreisender, 14.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • výhľad

  • strava

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 18.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • otvaracie hodiny v kaviarni

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hdnocení, bohužel jste nebyl se službami hotelu spokojen, omlouvám se za nedostatky, které k tomu vedly, škoda, že jste své důvody nespokojensti neuvedl v poznámce jednotlivých bodů... Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr

Einzelreisender, 24.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pokoj byl útulný a čistý. Vybavení nadstardní. Snídaně standardně raut připravena.

  • Chaos při přijímání na recepci. Nejdříve jsme přijeli na 1.recepci velká budova, kde nám dali kartičku a poslali na druhou budovu (bez vysvětení o parkování atd.) Na recepci v 2.budově chaos při vyplňování a nakonec špatně bez správné adresy zúčtovatele vpylněné ale chvála pak bez problému znovuvyplněno a dodáno. Trochu chaotické pro tak uznávaný hotel skoro v centru Prahy.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a současně i za uvedení v poznámkách důvody spokojenosti, což mi těší, ale současně oceňuji i popi nedostatků...
Olympik Hotels je hotelová skupina, která disponuje v oblasti Karlína 4 hotely, od sebe oddělenými parkovištěm, neboli vzdálenosti mezi jednotlivými hotely je do 60 m.
V odpooledních a večerních hodinách, někdy dochází ke kumulaci klientů a registrace hostů je složitější, resp. časově náročnější. Klienti musejí vyplňovat registrační formuláře, což trvá několik minut a mohou vznikat nepřesnosti, které pak pracovníci recepce při kontrole vyplněných formulářů opravují.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan Dzurjanin

Älteres Paar, 21.8.2016

senec Slovensko

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu plně spokojen...
Škoda, že jste své připomínky, nebo postřehy nezapsal k jednotlivým rubrikám... Vždy velice oceníme vyjádření se klientů zejména při ne plně pozitivním hodnocení..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jiří

Älteres Paar, 24.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • poloha, dostupnost, nabídka snidaňového bufetu

  • spoplatnená wifi,hlučná lednička,absence tmavého pečiva, minimalni výber teplých nápojů - jen jeden druh kávy (velmi horske); perosnál začainal "uklízet" stoly po snidaních už v 9:30 hod.i přes pritomnost hostu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, velice mi mrzí, že jste nebyl v hotelu s úrovní poskytnutých služeb spokojen.... Jsem rád, že jste kladně hodnotil nabídku snídaňového bufetu, připomínce k horké kávě úplně nerozumím, je servírována z termosů, které se plní přímo při výrobě kávy... U některých typů ceny je internet + parking zahrnut v ceně pokoje, bohužel jste zvolil nejjednodušší variantu ceny, kdy je nutné ostatní služby, tedy i internet doplácet.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ivana Vrcic

Junges Paar, 27.6.2011

Šibenik, Croatia

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Not good value for price. Staff were very pleasent.

  • Not good value for price. Staff were very pleasent.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
2

Karel Mach

Einzelreisender, 6.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Non stop protékalo WC. Nedalo se spát. Vyměnili pokoj . Super. Ale ta voda stojí víc, než pan ředitel si ztěžoval na Covid. Ředitel musí každý den projít kolem hostů a zeptat se, co mají za připomínky. Jsem celý život hotelier, i s p, Nemravou Milanem. Tohle by se nemělo stávat.. Personál nereaguje ! Ať to teče !? Karel Mach. .

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Marie Kratochvílová

Familie mit kleinen Kindern, 18.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • V tomto hotelu jsem byla již po třetí. Dosud bylo vše v pořádku. Tentokrát jsem byla zklamaná čistotou v pokoji. Nebylo vyluxováno, záclony dost dlouho neprané.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřila nedostatky v poznámce, je to pro nás cenná zpětná vazba, současně se omlouvám, za nedostaky v našich službách, věřím, že je to zřídkavý případ, jak sama uvádíte, byla jste vždy spokojena...
Budu rád, pokud příště opět zvolíte naše uybtovací zařízení, abychom Vás přesvědčili, že popisované nedostaky mají minimální četnost.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel