+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Olympik Recenzie

Hodnotenie hotela

86%
Veľmi dobré

podľa 275 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavenie

    85%
  • Komfort

    83%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Michal Vurčík

starší pár, 1.1.2020

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Poloha,cena,metro a mhd u hotelu, vynikající snídaně,krásný výhled na Prahu a čistý pokoj.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen, těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární žeditel

Jaroslsv Pražma

starší pár, 19.12.2019

Soběslav Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Čistota , jídlo , ochotný personál, blízko centra.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla při pobytu v hotelu se službami spokojena, budu rád, pokud opět navštívíte naše hotelu skupiny "Olympik hotels"..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Tomáš

rodina so staršími deťmi, 8.12.2019

Hodonín Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl důvody "nespokojenosti" v poznámce u segmentu "komfrort", názory klientů vč. poznámek k jednotlivým segmentům jsou pro nás velmi důležité.
Vlastislav Šos
Stattutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 1.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 12.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že naše služby splnily očekávání.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan

jednotlivec, 22.10.2019

Ostrava Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav Ing Kala

starší pár, 17.10.2019

Znojmo Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jstebyl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

rodina so staršími deťmi, 21.8.2019

Schönthal Německo

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • The staff at the counter did (successfully) its best to be helpful and patient. From the upper floors there is a marvellous look at your famous city.

  • The Olympik Hotel has international guests. As a convinced European I do not like the fact, that it becomes more and more general agreement to use in international conversation English. But as it is like that, the staff that has regularly to deal with guests directly should speak fluently and understand spoken English.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Dear client, thank you for your feedback, it is for us very important to know about the opinions of our clients, how they felt in our hotels.
Vlastislav Šos
General director

Anonym

jednotlivec, 7.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnoce a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.7.2019

English

  • Celkové hodnotenie
20 %
  • Po mé zkušenosti bych se nikdy v tomto hotelu nenechala ubytovat. Velice nepříjemný, neochotný personál. Takové chování jsem nikdy nezažila. Pokud máte jinou možnost, určitě se nechte ubytovat v jiném hotelu.

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a uvedení poznámky o důvodu nespokojenosti, škoda, že při tak dlouhém pobytu a při tak silné negativní zkušenosti, jste mi přes recepci nekontaktovala, zcela jistě bychom našli řešení k odstranění nedostatků, zejména pak i v dalších segmentech hodnocení, která byla také velmi negativně hodnocena, bez dalších poznámek. Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • poloha, velkolepa recepcia, cena.

  • izby uz maju najlepsie casy za sebou (vybavenie). Wifi pripojenie komplikovane.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. připomínky k internetovému připojení a vybavení pokojů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Roman

starší pár, 26.6.2019

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Přijatelná cena, relativní klid, parkoviště u hotelu, metro u hotelu

  • Uklízečka by měla být poučena, že před devátou hodinou ranní by neměla zkoušet (v našem případě 2x), zda jsme ještě na pokoji. Až potom, co jsme našli (po delším hledání) štítek s informací pro uklízečku, který se dává zvenku na kliku, že uklízet ještě není nutné, její euforie opadla ... Příjem televize by chtělo zlepšit, často se rozpadal obraz a výběr programů, zvlášť těch hudebních, je velmi chabý

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámce popsal positivní i negativní zkušeosti z pobytu v hotelu. Je pro nás vždy velmi důležité znát zpětnou vazbu klienta na naše služby.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.6.2019

Slovensko

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Cistota, ranajky, poloha hotela

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 23.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Klidni

  • Kava byla hrozna

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
děkuji za vyplnění hodnocení vč. poznámky v kolonce záporné.
Je pro nás důležité znát názory z pobytu našich klientů, zejména pak negativní...
Vlastislav Šos
statutární ředitel

František Volkl

starší pár, 23.6.2019

Pardubice Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Příjemný personál na recepci a v restauraci musím pochválit p. který nás přivezl a odvezl z koncertu perfektní přístup velká pochvala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lubica Pavlikova

skupina priateľov, 16.6.2019

Dubnica nad Váhom Španělsko

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vynikajúce raňajky, personál....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byly s pobytem v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

starší pár, 9.6.2019

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • vybavení pokoje, prostredí, dostupnost, snídaně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 3.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřil celkovou spokojenost, i kydyž bych ocenil vyplnění poznámky "komfort", abychom mohli při našich provozních poradaách identifikovat pocity našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Miklós Csuvár

jednotlivec, 25.5.2019

Prague Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • WiFi bandwidth was good. The elevator is fast.

  • The ventillation-air conditioning system control is a mistery for me. I have set the temperature to 19 °C, but it selfadjusted back to 24 °C. So the room was too warm. By replacing the windows I guess, a lot of money could be saved because of less need of air conditioning in the summer peak tourist period. Without air conditioning, the room is already hot as an oven at the end of May at 9:00 AM. I was informed so, the WiFi passkey is valid for my whole stay. Even so, I had to change it almost every workday. Next time I check the passkey each day.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Thank you for your feed back.., it is very important for us to know the feelings of the stay in our hotel.
Vlastislav Šos
General manager

Hana

jednotlivec, 23.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla s poskytnutými službami spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel