+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 276 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martin

Einzelreisender, 16.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • nepáčili sa my výťahy ktoré boli večne preplnené

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za zpětnou vazbu - resp. pozámku o výtazích...
V provozních špičkách ve velkokapacitních hotelech bývají výtahy plně obsazeny, čekací lhůty se prodlužují... Za tento provozní nedostaek se omlouvám, i když je těžko organizačně řešitelný.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan Benčurik

Älteres Paar, 4.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z celkové známky je zřejmé, že jste nebyl se službami v hotelu plně spokojen... Škoda, že jste nedostatky, resp. služby, se kterými jste nebyl spokojen neuvedl v poznámce, pro nás je vždy zpětná vazba od klienta velmi ceněná.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 16.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu "celkem" spokojena...
Budeme se těšit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

Einzelreisender, 11.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • ochotńi personál

  • mohol byť internet bez obmedzenia

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 5.6.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena... Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u nižších známek jste neuvedl důvod "nespokojenosti", je to pro nás vždy velmi prospěšná informace.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Petr

Einzelreisender, 19.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena...
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 9.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 31.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl seslužbami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr

Einzelreisender, 24.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pokoj byl útulný a čistý. Vybavení nadstardní. Snídaně standardně raut připravena.

  • Chaos při přijímání na recepci. Nejdříve jsme přijeli na 1.recepci velká budova, kde nám dali kartičku a poslali na druhou budovu (bez vysvětení o parkování atd.) Na recepci v 2.budově chaos při vyplňování a nakonec špatně bez správné adresy zúčtovatele vpylněné ale chvála pak bez problému znovuvyplněno a dodáno. Trochu chaotické pro tak uznávaný hotel skoro v centru Prahy.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a současně i za uvedení v poznámkách důvody spokojenosti, což mi těší, ale současně oceňuji i popi nedostatků...
Olympik Hotels je hotelová skupina, která disponuje v oblasti Karlína 4 hotely, od sebe oddělenými parkovištěm, neboli vzdálenosti mezi jednotlivými hotely je do 60 m.
V odpooledních a večerních hodinách, někdy dochází ke kumulaci klientů a registrace hostů je složitější, resp. časově náročnější. Klienti musejí vyplňovat registrační formuláře, což trvá několik minut a mohou vznikat nepřesnosti, které pak pracovníci recepce při kontrole vyplněných formulářů opravují.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Olena Syuhay

Junges Paar, 19.2.2017

Hradec Kralove Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V hotelu bylo moc hezky a moc se nam u vas libilo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byli se službami hotelu spokojeni, což jste vyjádřili i v poznámce hodnocení...
Budeme se tešit nadalší návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

Einzelreisender, 10.2.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že z některými službami jste nebyl plně spokojen...
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 28.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Josef Horák

Älteres Paar, 15.1.2017

Kostelec nad Orlicí Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Služeb tohoto hotelu používáme pravidelně při návštěvách Prahy, výhodou je parkování a dostupnost centra Metrem.

  • Nemám výhrad

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste naším pravidelným hostem a jste se službami hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 4.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z některých známek vyplývá, že ne úplně jste byla spokojena, škoda, že jste své negativní vjemy, pocity nevyjádřila písemnou formou v jednotlivých segmentech hodnocení.. Vždy velice cením zpětnou vazbu od klientů.
Omlouvám se za nedostatky a případné nedobré pocity z pobytu v našem hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Ivana

Familie mit kleinen Kindern, 29.12.2016

Trutnov Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Výborná dostupnost metrem, precizní úklid pokoje.

  • Pokoj byl velmi cítit kouřem, obzvlášť koupelna.. Při snídani byl problém najít volný stůl, takže jsme museli v jídelně postávat a čekat až se nějaký stůl uvolní, což nebylo moc příjemné.

Persönlich
0
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena a současně děkuji za vyplnění poznámek a sdělení pocitů vč. negativních z Vašeho pobytu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 18.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • výhled

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu maximálně spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marie Kratochvílová

Familie mit kleinen Kindern, 18.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • V tomto hotelu jsem byla již po třetí. Dosud bylo vše v pořádku. Tentokrát jsem byla zklamaná čistotou v pokoji. Nebylo vyluxováno, záclony dost dlouho neprané.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřila nedostatky v poznámce, je to pro nás cenná zpětná vazba, současně se omlouvám, za nedostaky v našich službách, věřím, že je to zřídkavý případ, jak sama uvádíte, byla jste vždy spokojena...
Budu rád, pokud příště opět zvolíte naše uybtovací zařízení, abychom Vás přesvědčili, že popisované nedostaky mají minimální četnost.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 15.12.2016

Slovensky

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Olympik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel