+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Olympik Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

by 142 reviews

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    89%
  • Ausstattung

    83%
  • Komfort

    82%
  • Preis-leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • andere Gruppe
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Ondřej

Einzelreisende, 14.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Na pokoji se netopilo. Přes upozornění to nebylo dlouho řešeno. Po 3. žádosti o vyřešení bylo zjištěno, že personál o závadě ví, ale nic nekonal. Teprve potom došlo k nabídce náhradního pokoje (po mnoha hodinách strávených v nízké teplotě) :(

Personál
4
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi líto, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, resp. že závada na topném systému - zavzdušnění, znepříjemnila Váš pobyt...
Za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem se omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Miroslav

Einzelreisende, 10.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově prostředí, čistota, příjemný personál, z vyššího patra pěkný výhled na Prahu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Hana Pelikánová

Einzelreisende, 20.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 6.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ludmila

Gruppe von Freunden, 29.9.2017

Kroměříž Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Skvělé ubytování, prostorné a čisté.

  • Nelíbilo se nám, že nebyl internet v ceně. Myslím si, že u takového hotelu by to v dnešní době měla být samozřejmost.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byla se službami hotelu spokojena...
Internet je zdarma k dispozici v restauracích, hotelové hale, resp. ve veřejných prostorách. V pokojích je jako zvláštní služba účtován, stejně jako konzumace v minibaru, parkovné apod.
Budeme se tešit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 24.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • otvaracie hodiny v kaviarni

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hdnocení, bohužel jste nebyl se službami hotelu spokojen, omlouvám se za nedostatky, které k tomu vedly, škoda, že jste své důvody nespokojensti neuvedl v poznámce jednotlivých bodů... Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

Einzelreisende, 16.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • nepáčili sa my výťahy ktoré boli večne preplnené

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za zpětnou vazbu - resp. pozámku o výtazích...
V provozních špičkách ve velkokapacitních hotelech bývají výtahy plně obsazeny, čekací lhůty se prodlužují... Za tento provozní nedostaek se omlouvám, i když je těžko organizačně řešitelný.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan Benčurik

Älteres Paar, 4.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Text Stern)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z celkové známky je zřejmé, že jste nebyl se službami v hotelu plně spokojen... Škoda, že jste nedostatky, resp. služby, se kterými jste nebyl spokojen neuvedl v poznámce, pro nás je vždy zpětná vazba od klienta velmi ceněná.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 16.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu "celkem" spokojena...
Budeme se těšit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonymus

Einzelreisende, 11.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • ochotńi personál

  • mohol byť internet bez obmedzenia

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 5.6.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena... Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 26.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u nižších známek jste neuvedl důvod "nespokojenosti", je to pro nás vždy velmi prospěšná informace.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Petr

Einzelreisende, 19.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena...
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 9.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 31.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 26.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl seslužbami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr

Einzelreisende, 24.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pokoj byl útulný a čistý. Vybavení nadstardní. Snídaně standardně raut připravena.

  • Chaos při přijímání na recepci. Nejdříve jsme přijeli na 1.recepci velká budova, kde nám dali kartičku a poslali na druhou budovu (bez vysvětení o parkování atd.) Na recepci v 2.budově chaos při vyplňování a nakonec špatně bez správné adresy zúčtovatele vpylněné ale chvála pak bez problému znovuvyplněno a dodáno. Trochu chaotické pro tak uznávaný hotel skoro v centru Prahy.

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a současně i za uvedení v poznámkách důvody spokojenosti, což mi těší, ale současně oceňuji i popi nedostatků...
Olympik Hotels je hotelová skupina, která disponuje v oblasti Karlína 4 hotely, od sebe oddělenými parkovištěm, neboli vzdálenosti mezi jednotlivými hotely je do 60 m.
V odpooledních a večerních hodinách, někdy dochází ke kumulaci klientů a registrace hostů je složitější, resp. časově náročnější. Klienti musejí vyplňovat registrační formuláře, což trvá několik minut a mohou vznikat nepřesnosti, které pak pracovníci recepce při kontrole vyplněných formulářů opravují.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Olena Syuhay

Junges Paar, 19.2.2017

Hradec Kralove Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V hotelu bylo moc hezky a moc se nam u vas libilo

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byli se službami hotelu spokojeni, což jste vyjádřili i v poznámce hodnocení...
Budeme se tešit nadalší návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

Einzelreisende, 10.2.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Text Stern)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že z některými službami jste nebyl plně spokojen...
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 28.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.