+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 8:00 – 15:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 234 recenzí

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jaroslsv Pražma

dospělý pár, 19.12.2019

Soběslav Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Čistota , jídlo , ochotný personál, blízko centra.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla při pobytu v hotelu se službami spokojena, budu rád, pokud opět navštívíte naše hotelu skupiny "Olympik hotels"..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Tomáš

rodina se staršími dětmi, 8.12.2019

Hodonín Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl důvody "nespokojenosti" v poznámce u segmentu "komfrort", názory klientů vč. poznámek k jednotlivým segmentům jsou pro nás velmi důležité.
Vlastislav Šos
Stattutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 1.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 12.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že naše služby splnily očekávání.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan

jednotlivec, 22.10.2019

Ostrava Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav Ing Kala

dospělý pár, 17.10.2019

Znojmo Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jstebyl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

rodina se staršími dětmi, 21.8.2019

Schönthal Německo

  • Celkové hodnocení
88 %
  • The staff at the counter did (successfully) its best to be helpful and patient. From the upper floors there is a marvellous look at your famous city.

  • The Olympik Hotel has international guests. As a convinced European I do not like the fact, that it becomes more and more general agreement to use in international conversation English. But as it is like that, the staff that has regularly to deal with guests directly should speak fluently and understand spoken English.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dear client, thank you for your feedback, it is for us very important to know about the opinions of our clients, how they felt in our hotels.
Vlastislav Šos
General director

Anonym

jednotlivec, 7.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnoce a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.7.2019

English

  • Celkové hodnocení
20 %
  • Po mé zkušenosti bych se nikdy v tomto hotelu nenechala ubytovat. Velice nepříjemný, neochotný personál. Takové chování jsem nikdy nezažila. Pokud máte jinou možnost, určitě se nechte ubytovat v jiném hotelu.

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
2
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a uvedení poznámky o důvodu nespokojenosti, škoda, že při tak dlouhém pobytu a při tak silné negativní zkušenosti, jste mi přes recepci nekontaktovala, zcela jistě bychom našli řešení k odstranění nedostatků, zejména pak i v dalších segmentech hodnocení, která byla také velmi negativně hodnocena, bez dalších poznámek. Zpětná vazba je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • poloha, velkolepa recepcia, cena.

  • izby uz maju najlepsie casy za sebou (vybavenie). Wifi pripojenie komplikovane.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. připomínky k internetovému připojení a vybavení pokojů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Roman

dospělý pár, 26.6.2019

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Přijatelná cena, relativní klid, parkoviště u hotelu, metro u hotelu

  • Uklízečka by měla být poučena, že před devátou hodinou ranní by neměla zkoušet (v našem případě 2x), zda jsme ještě na pokoji. Až potom, co jsme našli (po delším hledání) štítek s informací pro uklízečku, který se dává zvenku na kliku, že uklízet ještě není nutné, její euforie opadla ... Příjem televize by chtělo zlepšit, často se rozpadal obraz a výběr programů, zvlášť těch hudebních, je velmi chabý

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámce popsal positivní i negativní zkušeosti z pobytu v hotelu. Je pro nás vždy velmi důležité znát zpětnou vazbu klienta na naše služby.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.6.2019

Slovensko

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Cistota, ranajky, poloha hotela

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 23.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Klidni

  • Kava byla hrozna

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
děkuji za vyplnění hodnocení vč. poznámky v kolonce záporné.
Je pro nás důležité znát názory z pobytu našich klientů, zejména pak negativní...
Vlastislav Šos
statutární ředitel

František Volkl

dospělý pár, 23.6.2019

Pardubice Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemný personál na recepci a v restauraci musím pochválit p. který nás přivezl a odvezl z koncertu perfektní přístup velká pochvala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lubica Pavlikova

skupina přátel, 16.6.2019

Dubnica nad Váhom Španělsko

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vynikajúce raňajky, personál....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byly s pobytem v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 9.6.2019

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
100 %
  • vybavení pokoje, prostredí, dostupnost, snídaně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 3.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřil celkovou spokojenost, i kydyž bych ocenil vyplnění poznámky "komfort", abychom mohli při našich provozních poradaách identifikovat pocity našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Miklós Csuvár

jednotlivec, 25.5.2019

Prague Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • WiFi bandwidth was good. The elevator is fast.

  • The ventillation-air conditioning system control is a mistery for me. I have set the temperature to 19 °C, but it selfadjusted back to 24 °C. So the room was too warm. By replacing the windows I guess, a lot of money could be saved because of less need of air conditioning in the summer peak tourist period. Without air conditioning, the room is already hot as an oven at the end of May at 9:00 AM. I was informed so, the WiFi passkey is valid for my whole stay. Even so, I had to change it almost every workday. Next time I check the passkey each day.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Thank you for your feed back.., it is very important for us to know the feelings of the stay in our hotel.
Vlastislav Šos
General manager

Hana

jednotlivec, 23.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla s poskytnutými službami spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 22.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel