Hotel Olympik Recenze
-
Personál
89% -
Čistota
91% -
Vybavení
85% -
Pohodlí
83% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 22.8.2023
Čeština
Anonym
jednotlivec, 18.7.2019
English
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 14.8.2012
Čeština
děkuji za Váš čas věnovaný vylnění hodnotícího formuláře....
Protože hodnocení pro hotel vyznělo velmi negativně, zjišťoval jsem příčiny jednotlivých bodů stížnosti.
Při "dohadování o ceně" pravděpodobně vzniklo nedorozumění, neboť jste měla objednán jednolůžkový pokoj, tam byla cena zcela jasná - je uvedena na voucheru. "Dohady" vznikly při Vašem dotazu, kolik bude třeba připlatit, pokud by společně s Vámi byla ubytována i dcera, která byla u recepčního pultu rovněž přítomna. Paní recepční po konzultaci s vedoucí recepce /to mohlo připadat jako dohadování, ale nebylo tomu tak, protože ceny na internetových portálech se denně mění a vedoucí recepce v rámci své kompetence může cenu upravovat, resp. klientovi navrhovat.../ Vám nabídla velmi přijatelnou cenu jako doplatek k jednolůžkovému pokoji, nakonec jste se ubytovala pouze Vy na objednaném jednolůžkovém pokoji za cenu potvrzenou na voucheru.
Pokojská, která otevřela dveře, resp. vešla do pokoje v 8.00 hrubě porušila interní předpisy o organizaci úklidu a její chování bylo nepřípustné.
Hotel byl v době Vaší návštěvy velmi silně obsazen a bylo podáváno cca 620 snídaní...
Je možné, ža tento velký počet snídaní na 180 místech mohl způsobit ve"špičce" krátkodobé nedostatky v doplnění bufetu - studená jídla, rozhodně nešlo o minutkovou výrobu palačinek, protože dle monitoringu odcházela kuchařka z restaurace po 10. hodině. Při snídaních je standardně po celou dobu provozu přítomen pracovník gastro úseku a dohlíží na doplňování bufetu, sklízení ze stolů, samotnou organizaci provozu a na chování personálu. Nezpochybńuji, že k událostem, které popisujete došlo, jsou pro nás znepokojující a současně inspirací k zintenzivnění, resp. úpravě "trainingového programu". Za nepříjemnosti, které popisujete se Vám omlouvám a skutečně mi velmi mrzí, že k nim došlo a že ve Vás zanechaly negativní pohled na hotel.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Ivan Šmejkal
jednotlivec, 8.12.2022
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 8.12.2018
Čeština
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Pavel Vodvářka, MUDr.
jednotlivec, 7.9.2011
česká republika
je mi velice líto, že jste nebyl spokojen se službami v Hotelu Olympik... V době Vašeho pobytu byl hotel obsazen na 100%, tedy obsazeno všech 315 pokojů s ubytovanými cca 580 klienty. I když je kapacita výtahů a jídelen dimenzována na tento vysoký počet, stává se a to zejména ve "špičkách" - cca okolo 7.30 - 8.30, že se tvoří fronty u bufetové nabídky "turistického bufetu" a kapacita výtahů nestačí a prodlužují se čekací doby. Jak je výše uvedeno "turistického", tedy nabídkově omezeného bufetu.... Klientům Vaší kategorie, neboli se zaplacením vyšší ceny za pokoje, poskytujeme snídaně v restauraci "Bohema - lobby", kde je nabídka snídaňového bufetu rozšířenější co do kvality surovin, ale i množství nabídky... S největší pravděpodobností jste nebyl pracovníky F&B, kteří upozorňují klienty "business" na možnost snídat v restauraci Bohema upozorněn a byla Vám poskytnuta snídaně v restauraci Ikaros - turistická kategorie... S ohledem na velmi časté, denní problémy s klienty, kteří se snaží odnést z restaurace ze snídaňové nabídky svačinové balíčky, jsme přistoupili k upozorňovacím vývěskám, které upozorňují na nepřípustnost takového chování, rovněž tak, pak k popisovaným "zákazovým" upozorněním uložených na hotelových pokojích... Děkuji za ohodnocení čistoty pokojů, doplňky, které popisujete jsou standardní jednoporcová balení a jsou doplňována při jejich spotřebě. Vážený pane Vodvářka, je mi opravdu velice líto, že jsme Vám nedostatečnými službami pokazili dobrý dojem z našeho hotelu a byl bych velice potěšen, kdyby jste při další návštěvě Prahy zvolil naše zařízení, abychom měli možnost dokumentovat, že popisované nedostaky nejsou naším standardem.
Ještě jednou Vám děkuji za Vaše hodnocení, které velmi detailně budu rozebírat s odpovědnými pracovníky, přeji hezký den a budu opravdu potěšen, pokud příště zvolíte náš hotel.
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
mladý pár, 3.4.2011
Čeština
Anonym
jednotlivec, 22.11.2018
Česká republika
Je pro nás vždy důležité znát názory a důvody negativních hodnocení.
Vlastislav Šso
Statutární ředitel
Ondřej
jednotlivec, 14.11.2017
Česká republika
Za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem se omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 1.5.2022
Čeština
(bez textového hodnocení)
V.Š. hotel manager
Robert
dospělý pár, 11.9.2015
Čeština
Samozřejmě přístup pokojské není vpořádku, omlouvám se Vám za její jednání, určitě se tím budeme zabývat... Internet je v hotelu zdarma pouze v hotelové hale, na pokojích je ze poplatek, tak je to uvedeno na www...
Naše klientela je převážně, resp. z 92% zahraniční, proto převažuji v naší nabídce zahraniční programy... Jsem potěšen, že přístup pracovníků recepce byl vstřícný a empatický.
Věřím, že pokud přijede do hotelu příště, budou naše služby na uspokojivé úrovni...
S pozdreavem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Pavol
jednotlivec, 14.11.2023
Čeština
Anonym
jednotlivec, 18.10.2022
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 24.9.2017
Čeština
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Petr
jednotlivec, 24.3.2017
Česká republika
Olympik Hotels je hotelová skupina, která disponuje v oblasti Karlína 4 hotely, od sebe oddělenými parkovištěm, neboli vzdálenosti mezi jednotlivými hotely je do 60 m.
V odpooledních a večerních hodinách, někdy dochází ke kumulaci klientů a registrace hostů je složitější, resp. časově náročnější. Klienti musejí vyplňovat registrační formuláře, což trvá několik minut a mohou vznikat nepřesnosti, které pak pracovníci recepce při kontrole vyplněných formulářů opravují.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Jan Dzurjanin
dospělý pár, 21.8.2016
senec Slovensko
(bez textového hodnocení)
Škoda, že jste své připomínky, nebo postřehy nezapsal k jednotlivým rubrikám... Vždy velice oceníme vyjádření se klientů zejména při ne plně pozitivním hodnocení..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Jiří
dospělý pár, 24.5.2015
Čeština
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Ivana Vrcic
mladý pár, 27.6.2011
Šibenik, Croatia
Karel Mach
jednotlivec, 6.8.2022
Česká republika
Marie Kratochvílová
rodina s malými dětmi, 18.12.2016
Česká republika
Budu rád, pokud příště opět zvolíte naše uybtovací zařízení, abychom Vás přesvědčili, že popisované nedostaky mají minimální četnost.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel