+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 275 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 1.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Stefan

rodina s malými dětmi, 19.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pri individuálnych raňajkách nekontrolovateľne hostí

  • Na izbe 1005 za celý pobyt nesvietili svetlá v kúpeľni nad zrkadlom. V 4**** hotelu na izbe za 100Kč wifi!! Doba kamenná? Teplé raňajky boli každý deň studené. Platba hneď pri ubytovaní na celú dobu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste v poznámkách uvedl důvody své nespokojenosti se službami hotelu, tak hodnotím celkovou známku... Opravdu si velice cením Vašich poznámek a sdělení postřehů z pobytu v hotelu. Veškerá hodnocení projednáváme s odpovědnými pracovníky jednotlivých segmentů a jsou pro nás ceným materiálem při školení našich zaměstnanců..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Eva

dospělý pár, 26.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Výhled na Prahu a rozmanitá kvalitní snídaně.

  • Absence automatů na nealko nápoje a špatný signál českých programů.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen kladným hodnocením čistoty, přístupu personálu a k nabídce snídaní...
Nealko nápoje po dobu 24 hodin nabízí k prodeji recepce hotelu..., intenzitu TV signálu na Vašem pokoiji nechám prověřit, všeobecně s příjmem TV nemáme problém.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan Žatecký

skupina přátel, 19.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Aleš

jednotlivec, 18.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl s pobytem a poskytnutými službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Mojmír Volf

jednotlivec, 18.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste dle výše hodnocení, byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 29.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ze kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu spokojen... Škoda, že nebyla vylpněna jednotlivá kriteria, vždy si to ceníme, zejména v případech, kdy klienti nebyly s našimi službami uspokojeni.
S našimi zaměstnanci na poradách pravidelmně vyhodnocujeme připomínky, podněty s cílem zlepšení služeb..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 16.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodovcení, jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Vojtěch INDRUCH

rodina se staršími dětmi, 4.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen, což jste vyjádřil vysokým bodovým hodnocením...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Jan Dzurjanin

dospělý pár, 21.8.2016

senec Slovensko

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu plně spokojen...
Škoda, že jste své připomínky, nebo postřehy nezapsal k jednotlivým rubrikám... Vždy velice oceníme vyjádření se klientů zejména při ne plně pozitivním hodnocení..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 29.7.2016

České Budějovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem rád,
jak vyplývá z uvedeného hodnocení, se službami hotelu jste byl spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 22.7.2016

České Budějovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnotícího dotazníku a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z výše hodnocní vyplývá, že jste nebyla plně spokojena se službami hotelu. Je škoda, že ke známkám s nižší hodnotou jste neuvedla popis , abychom se mohli lépe zaměřit na odstranění nedostatků, resp. na projednání s našimi zaměstnanci při trénikgových programech...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Josef Osička

jednotlivec, 15.6.2016

Hodonín Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • celková spokojenos se vším

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velmi potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 12.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marie Kratochvílová

skupina přátel, 12.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z uvedené celkové známky vyplývá, že jste byla se službami hotelu spokojena... Těším se na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 10.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Dobrá dostupnost,ochotný personál, čistota.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá a umocňuje to i Vaše poznámky, že jste byla se službami hotelu spokojena... Budu potěšen Vaší další návštěvou...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Roman Křižovič

jednotlivec, 9.6.2016

Trutnov Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a z výše propočtené průměrné známky lze usuzovat, že jste byl se službami spokojen...
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen vysokými známkami za čistotu a celkový dojem, škoda, že jste segmentu personál a služby neuvedl závady, resp. nedostatky, které vedly ke snížení celkového hodnocení a Vašeho dojmu z pobytu v hotelu. Vždy si velmi ceníme rozepsané poznámky při nízkém ohodnocení, je to pro nás inspirace při zadávání témat školení personálu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 3.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrá dostupnost,čistota.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena...
S pozdravem
Vlaszislav Šos
Statutární ředitel