+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 275 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

JH

jednotlivec, 14.6.2018

Zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Útulný pokoj

  • 18 pater nebo více. Recepční si chtěl vzít platební kartu, jako by tam nebyl obslužný terminál.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že pozitivní, ale i negativní připomínky jste uvedl v poznámkách hodnocení, je to pro nás vždy velmi cenná informace pro trainingové programy zaměnstnanců.
Těším se na další návčtěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 27.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnoceni.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen vysokými známkami za čistotu a celkový dojem, škoda, že jste segmentu personál a služby neuvedl závady, resp. nedostatky, které vedly ke snížení celkového hodnocení a Vašeho dojmu z pobytu v hotelu. Vždy si velmi ceníme rozepsané poznámky při nízkém ohodnocení, je to pro nás inspirace při zadávání témat školení personálu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 22.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Zlepšit kvalitu a výběr jídel na snídani.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodotícího formuláře a současně i připomínku ke snídaňovému srtimentu..
Dle celkové známky usuzuji, že jste byl se službami hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva Procházková

dospělý pár, 7.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • snídaňový bufet obsahuje i čerstvé ovoce

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, včetně i písemného komentáře. Jsem potěšen, že jste byla v hotelu spokojen, což je vyjádřeno poměrně vysokou známkou hodnocení...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

- Robert Michael Bobčík

dospělý pár, 29.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Cenově výhodné. Dobře vybavené. V podstatě pohoda.

  • Placené parkování, přes to, že parkoviště bylo téměř prázdné. Špatný přístup pro vyložení a naložení zavazadel. Musel jsem zastavit na nefrekventovaném přechodu, abych nemusel táhnout kufry daleko. U snídaně bylo v automatu na kávu sražené mléko. V koupelně špatně vyřešená funkce sprchy. Několikrát jsem musel vytírat podlahu. Hlučná vzduchotechnika. Asi dvě hod byl v provozu jen jeden výtah.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Bobčík,
děkuji za čas, který jste věnoval vyplnění hodnotícího formuláře.... Jsem rád, že celková známka v podstatě vyjadřuje vysoké ohodnocení hotelu a Vaše doporučení hotelu, resp. záměr opět využít našich služeb. Velmi vážně beru na vědomí i výtku ohledně nedodržení kvality mléka u snídaňového provozu, tento nedostatek je neomluvitelný a byl způsoben nedostatečnou kontrolou odpovědných pracovníků. Za tento nedostatek se Vám tímto omlouvám a s pracovníky F&B bude vše projednáno...
Ještě jednou děkuji za zaslané hodnocení, každé takovéto hodnocení i s negativními prvky oceňuji, je mi přínosem pro zkvalitňování našich služeb. Věřím, že při příští návštěvě bude v našich zařízeních vše k Vaší plné spokojenosti.
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jadwiga

dospělý pár, 19.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 7.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za Váš čas tomu věnovaný.... Velice mi potěšilo vysoké ohodnocení čistoty pokojů a úrovně poskytovaných služeb. V zimních měsících /leden a únor/ každoročně organizujeme trainingové programy pro naše zaměstnance se zaměřením zejména na kvalitu poskytovaných služeb a maximální vstřícnosti ke klientům. Chtěl bych Vám touto cestou popřát vše nejlepší, hodně zdraví a spokojenosti v roce 2012 a pevně věřím, že i nadále budete využívat služeb Hotelu Olympik.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

mladý pár, 24.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 30.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Gabriela Korda

jednotlivec, 13.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %
  • Ochotný personál

  • pokoj byl uklizen, vše v pořádku, jen odpadkový koš v kopelně nebyl vyprázdněn, ale ok, stane se, jen zápach po chlóru při příjezdu a vstupu do pokoje byl velice intenzivní. Snídaně bohatý výběr, ale džus by mohl být 100%, při ceně pobytu...

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr Shýbal

mladý pár, 15.1.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a udělení poměrně vysoké známky, což vyjadřuje Vaší spokojenost se službami hotelu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ján

dospělý pár, 7.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • boli sme spokojní

  • wi-fi pripojenie nevyhovujúce,ale spoplatnené

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byli v hotelu spokojeni, děkuji za připomínku internetového připojení, prověříme problémy s konektivitou...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zlata Štiková

jednotlivec, 6.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Ve Vašem hotelu jsem se cítila velice příjemně. Zlata Štiková

  • nemám záporné hodnocení

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za vysokou známku, kterou jste ohodnotili naše služby a tím, předpokládám, jste vyjádřila spokojenost s pobytem v hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Adéla Kaschnerová

jednotlivec, 4.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen vysokou známkou, kterou jste ocenila služby, resp. celkový dojem z Vašeho pobytu v hotelu....
Věřím, že při další návštěvě Prahy opět zvolíte "hotely Olympik"..
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

dospělý pár, 19.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za věnový čas vyplnění hodnotícího formuláře a ocenění našich služeb poměrně vysokou známkou.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 31.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Dostupné, poměr cena/výkon akorát, na krátkodobý pobyt výborné, kousek od nádraží a kousek k O2 aréně.

  • Paní recepční byla zřejmě unavená, ale odbavila nás, takže dobrý.

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jan

rodina se staršími dětmi, 23.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Výhled na Prahu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Radomír

ostatní, 4.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8