Hotel Olympik Recenze
-
Personál
89% -
Čistota
91% -
Vybavení
85% -
Pohodlí
83% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
dospělý pár, 31.5.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, těší mi známky za ohodnocení personálu, čistoty a služeb, bohžel je obtížné se vyjadřovat ke "slabším" známkám za komfort a cenu, neboť chybí komentáře....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
pan Citlinok
jednotlivec, 8.3.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 14.6.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zejména za popis nedostatků, které se v průběhu pobytu vyskytly. Určitě se na negativní prvky zaměříme s cílem, aby se již nevyskytly, resp se neopakovaly.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 19.10.2022
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 24.4.2022
Čeština
(bez textového hodnocení)
V.Š. hotel manager
Šárka
dospělý pár, 27.8.2021
Brno Česká republika
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 26.6.2019
Čeština
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Roman
dospělý pár, 26.6.2019
Liberec Česká republika
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 3.6.2019
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.
Anonym
jednotlivec, 7.3.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Jiří Zralý
skupina přátel, 12.1.2018
Plzeň Česká republika
Je to poro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 26.5.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 2.12.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 21.1.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Bernd
jednotlivec, 21.3.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Wolfgang Marks
jednotlivec, 15.12.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde je kladně hodnocena čistota pokoje, vstřícnost personálu.... Jsme velkokapacitní hotel s velkým parkovištěm, který je využíván z velké části turistickou autobusouvou klientelou. Při nižší obsazenosti jsou "privátní klienti" ubytováváni v části s výhledem na Prahu, tedy na západní stranu.
Advent 13. - 16. prosinec byl hotel obsazen ze 100% a s ohledem na obsazení hotelu s předešlých dnů /dlouhodobé pobyty/ jsme Vaší rezervaci museli umístit do pokoje s výhledem na parkoviště... Jak jsem již uvedl, hotel byl v době Vašeho pobytu obsazen na 100% a v sobotu 15.12.2012, kdy jste snídal, bylo podáváno cca 680 snídaní.... Při takto vysokém počtu klientů a kumulaci v čase mezi 8.00 - 9.00 hod. mohlo dojít ke snížení "komfortu, resp. úrovně" podávání snídaní....
Vaše hodnocení je pro nás inspirací a tématem při trémimgových programech našich zaměstnanců....
Věřím, že při další návštěvě prahy zvolíte jeden z hotelů skupiny Olympik....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Anonym
jednotlivec, 20.1.2012
Česká republika
děkuji za čas, který jste věnoval vyplnění hodnotícího formuláře, jako každé, tedy i Vaše hodnocení, resp. připomínky jsou pro nás podnětné a samozřejmě aktivují naší kontrolní činnost a vedení, resp. proškolování našich zaměstnanců. Jsem zejména potěšen vysokým hodnocením úklidu a stavu pokojů, ve standardní snídaňové nabídce je nápoj vyráběný z koncentrátu. V nabídce TV máme 2 české programy, ostaní jsou cizojazyčné, neboť pouze 0,2% z celkového počtu klientů jsou tuzemci.
Věřím, že popisované nedostatky nebyly tak závažného charakteru, aby jste při příští návštěvě nezvolil jeden z hotelů skupiny Olympik a že opět budeme mít možnost Vám poskytnout naše služby.
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Vlasta Kudělková
jednotlivec, 10.4.2015
Čeština
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Jurij Zotov
mladý pár, 19.10.2011
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Milica
jednotlivec, 10.4.2023
Čeština
(bez textového hodnocení)