+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 275 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 31.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Jiří,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, těší mi známky za ohodnocení personálu, čistoty a služeb, bohžel je obtížné se vyjadřovat ke "slabším" známkám za komfort a cenu, neboť chybí komentáře....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

pan Citlinok

jednotlivec, 8.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 14.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Vybavenost pokoje mi zcela vyhovovala.

  • Televize neměla kvalitní obraz. K úklidu mám připomínku, že je potřeba v prostoru koupelny dbát na žádné vytření rohů. To samé se týká koberců. V rozích a u hran nábytku byl koberec více zaprášen.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zejména za popis nedostatků, které se v průběhu pobytu vyskytly. Určitě se na negativní prvky zaměříme s cílem, aby se již nevyskytly, resp se neopakovaly.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 19.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Šárka

dospělý pár, 27.8.2021

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pěkný hotel, čisto, ochotný personál.

  • Při převzetí pokoje nefunkční WC, resp. sedátko nebylo upevněné, netypizované pro daný klozet. Druhý den po reklamaci nebylo sedátko vyměněné, pouze nasazené, což nevyřešilo problém, stále vypadávalo z úchytek. Dále problém někde se navečeřet. Konkrétně dne 26.8.2021 kolem 19.30 hodin nebylo možné se ve vaší restauraci navečeřet. Na náš dotaz nám bylo doporučeno se najíst formou švédských stolů a to společně se zájezdy cizinců a za poplatek 250,- Kč na osobu, což jsme odmítli. Toto považuji za velký nedostatek, pokud vezmeme v úvahu tak velký hotel s dobrým jménem. Dále uvádíme menší problém s čipovými kartami při otevírání dveří do hotelu a hotelového pokoje. Většinou se to na první pokus nepodařilo otevřít.

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu. Hotel byl provozován v omezeném režimu, nedostatky technického charakteru byly odstraněny.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • poloha, velkolepa recepcia, cena.

  • izby uz maju najlepsie casy za sebou (vybavenie). Wifi pripojenie komplikovane.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. připomínky k internetovému připojení a vybavení pokojů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Roman

dospělý pár, 26.6.2019

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Přijatelná cena, relativní klid, parkoviště u hotelu, metro u hotelu

  • Uklízečka by měla být poučena, že před devátou hodinou ranní by neměla zkoušet (v našem případě 2x), zda jsme ještě na pokoji. Až potom, co jsme našli (po delším hledání) štítek s informací pro uklízečku, který se dává zvenku na kliku, že uklízet ještě není nutné, její euforie opadla ... Příjem televize by chtělo zlepšit, často se rozpadal obraz a výběr programů, zvlášť těch hudebních, je velmi chabý

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámce popsal positivní i negativní zkušeosti z pobytu v hotelu. Je pro nás vždy velmi důležité znát zpětnou vazbu klienta na naše služby.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste vyjádřil celkovou spokojenost, i kydyž bych ocenil vyplnění poznámky "komfort", abychom mohli při našich provozních poradaách identifikovat pocity našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 7.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jiří Zralý

skupina přátel, 12.1.2018

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Krásný a příjemný personál u snídaní...

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a vyplnění poznámek u jednotlivých bodů hodnocení.
Je to poro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u nižších známek jste neuvedl důvod "nespokojenosti", je to pro nás vždy velmi prospěšná informace.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 2.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, celkem vyjadřujete spokojenost se službami hotelu, uvítal bych případnou poznámku k nižšímu hodnocení "komfort", abychom se mohli na tento bod zaměřit a tak vyjít vstříct požadavkům klientů....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 21.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodontícího formuláře, ve svém hodnocení vyjadřujete pouze částečnou spokojenost. Potěšily mi vysoké známky za úrověň personálu a čistotu, škoda, že není v poznámce uvedena připomínka k úrovni služeb a komfortu....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Bernd

jednotlivec, 21.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění bodového hodnocení, zejména ohodnocení 6 - služby mi znepokojuje, určitě se zaměříme při našich trainingových programech....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Wolfgang Marks

jednotlivec, 15.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ochota ženského personálu

  • organizace snídaně

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde je kladně hodnocena čistota pokoje, vstřícnost personálu.... Jsme velkokapacitní hotel s velkým parkovištěm, který je využíván z velké části turistickou autobusouvou klientelou. Při nižší obsazenosti jsou "privátní klienti" ubytováváni v části s výhledem na Prahu, tedy na západní stranu.
Advent 13. - 16. prosinec byl hotel obsazen ze 100% a s ohledem na obsazení hotelu s předešlých dnů /dlouhodobé pobyty/ jsme Vaší rezervaci museli umístit do pokoje s výhledem na parkoviště... Jak jsem již uvedl, hotel byl v době Vašeho pobytu obsazen na 100% a v sobotu 15.12.2012, kdy jste snídal, bylo podáváno cca 680 snídaní.... Při takto vysokém počtu klientů a kumulaci v čase mezi 8.00 - 9.00 hod. mohlo dojít ke snížení "komfortu, resp. úrovně" podávání snídaní....
Vaše hodnocení je pro nás inspirací a tématem při trémimgových programech našich zaměstnanců....
Věřím, že při další návštěvě prahy zvolíte jeden z hotelů skupiny Olympik....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Anonym

jednotlivec, 20.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • líbila se mi úroveň vybavení pokoje, krásná a velká vana, což při své výšce ocením

  • nebyl jsem spokojený se skladbou TV kanálů. nebyla možnost sledovat tv Prima, ČT1 a navíc nesouhlasily tv programy s vytištěnou informací snídaně byla dobrá, jen mně překvapilo, že místo juice byla v nabídce voda se sirupem

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za čas, který jste věnoval vyplnění hodnotícího formuláře, jako každé, tedy i Vaše hodnocení, resp. připomínky jsou pro nás podnětné a samozřejmě aktivují naší kontrolní činnost a vedení, resp. proškolování našich zaměstnanců. Jsem zejména potěšen vysokým hodnocením úklidu a stavu pokojů, ve standardní snídaňové nabídce je nápoj vyráběný z koncentrátu. V nabídce TV máme 2 české programy, ostaní jsou cizojazyčné, neboť pouze 0,2% z celkového počtu klientů jsou tuzemci.
Věřím, že popisované nedostatky nebyly tak závažného charakteru, aby jste při příští návštěvě nezvolil jeden z hotelů skupiny Olympik a že opět budeme mít možnost Vám poskytnout naše služby.
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Vlasta Kudělková

jednotlivec, 10.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Ubytování velmi dobré. Nenašla jsem program ČT 1 v nabídce televizních programů

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícého formuláře a za poznámku o nabídce programů.... Jednotlivé programy jsme nastavili podle dlouhodobých statistik sledování národních, ale i mezinárodních programů s ohledem na jazykovou strukturu klientů... Věřím, že jste byl se službami hotelu spokojen, což bylo vyjádřeno poměrně vysokým bodovým hodnocením.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jurij Zotov

mladý pár, 19.10.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milica

jednotlivec, 10.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4