+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 275 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ladislav

skupina přátel, 17.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za poměrně vysoké průměrné bodové ohodnocení, což považuji za signál, že jste byl v hotelu se službami spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ing. Jana Krafčíková

jednotlivec, 10.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velmi příjemně překvapeni s úrovní ubytování ve velmi slušné cenové relaci. Určitě využijeme při další příležitosti.

  • Ubytovávaly jsme se během polední přestávky školení a personál zřejmě v tu dobu ubytování nevyřizoval, o čemž nás mohly zcela jistě informovat pracovnice na "hlavní" recepci, když nás posílaly do vedlejšího hotelu. Takže vyřizování ubytování nebylo doprovázeno plnou ochotou... Úroveň ubytování to ovšem "smazala". Celkový dojem velmi dobrý.

Personál
3
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za písemné hodnocení, jsem rád, že v závěru vyjadřujete spokojenost s pobytem a současně poznámku i o doporučení ostatním klientům... Na vysvětlenou k provozu recepce uvádím... Hotely skupiny Olympik je rozsáhlý komplex - 645 pokojů, který je tvořen 3 hotely. Každý hotel má vlastní recepci s nepřetržitým provozem. Stává se velice často, že klienti přijedou k registraci do největší, tedy výškové budovy, i když ubytování mají zajištěno ve vedleších budovách, od sebe vzdálených max. 60 m. Protože jsou všechny recepce sytémově propojeny, májí pracovníci recepce vždy přehled o všech rezervacích toho dne a klienty informují o správném místě ubytování a tam i pak odesílají.
S pozdravem
Vlastisla Šos
Statutární ředitel

Vlastimil

jednotlivec, 8.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Bol som tam ubytovaný jednu noc, vela som ale na hoteli nebol. Personál bol ochotný, nezbadal som neporiadok. Poradili mi aj s parkovaním auta.

  • Nejako tam bolo smutno.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen, že vcelku jste byl spokojen a že při příští návštěvě Prahy opět využijete našich služeb....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

mladý pár, 17.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře.... Celkově hodnocení vyznívá kladně, resp. hodnota 80% vyjadřuje spokojenost, ale jsem znepokojen s nízkou známkou za čistotu a celkový dojem z hotelu.... Určitě se na tyto segmenty zaměříme, škoda, že není uvedena příčina nižších známek, resp. popsány nedostatky z Vašeho pohledu.....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Adéla Sovová

jednotlivec, 5.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, děkuji za poměrně vysoké ohodnocení našich služeb a věřím, že při příští návštěvě pPrahy opět využijete našich služeb....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Otto Vopěnka

dospělý pár, 8.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • otravné uklízečky už od 8,30 hod.,i když je odjezd až ve 12,00 hod.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a vcelku za kladné hodnocení posyktnutých služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Lenka

dospělý pár, 16.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • V 9.30hod. Začala houkat sirena s výzvou k okamžitému opuštění pokoje a hotelu. Takže jsme uposlechli výzvy a urychleně opustili hotel. U hotelu klid, mnikdo s námi hotel neopouštěl. Jednalo se o technickou chybu. Myslím si, že by nebylo od věCi , kdyby v tomto připadě následovalo ihned další hlášení, že se jedná o technickou chybu a nic se neděje.

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku... Jsemm vcelku potěšen vysokou známkou za ohodnocení našich služeb, dá se konstatatovat velmi vysokou - 9, která byla snížena v závislosti ne nepříjemnosti s ohlášením poplachu s následnou výzvou k opuštění hotelu.... Poplach byl spuštěn aktivací hlásiče poplachu, kdy vandal u restaurace rozbil ochrané sklo a stiskl signalizátor poplachu. V rámci nastavených protipožárních norem, resp. standardů se spustil automatický hlásič. celou záležitost chápu jako omezení v rámci pobytu a omlouvám se za tuto nepříjemnost.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.11.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 30.12.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr Malhocký

skupina přátel, 18.12.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 2.6.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

jednotlivec, 18.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
V.Š. ředitel hotelu

Anonym

jednotlivec, 31.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Pavel Nosek

jednotlivec, 3.3.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Ochotný a příjemný personál.

  • V hotelu nefunguje restaurace, nebylo se kde najíst. To jinde nezmám, naposledy jsem bydlel před pár týdny v hotelu Moskva ve Zlíně.

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, v době Vašeho pobytu, byl hotelový provoz omezen vládními opatřeními... Byly servírovány snídaně, ostatní konzumace byly zajišťovány formou objednávek dovozu jídla.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Hana

jednotlivec, 23.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla s poskytnutými službami spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 8.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplněné hodnocení, je pro nás důležité znát názory našich klientů na pocit z pobytu v našem hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel Mach

dospělý pár, 15.12.2018

Břeclav Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • vrzající, doslova rozbité postele. utrhlé dveře šatní skříně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení vč. poznámek, je pro nás vždy důležité znát názory a pocity našich klientů v době pobytu v hotelu.
Vlasislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.12.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocí, jsem rád, že úrověň služeb splnila Vaše očekávání a že jste byl v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 27.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel