Hotel Olympik Recenze
-
Personál
89% -
Čistota
91% -
Vybavení
85% -
Pohodlí
83% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Stefan
rodina s malými dětmi, 19.11.2016
Čeština
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.
Martin
jednotlivec, 29.2.2012
Česká republika
(bez textového hodnocení)
děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře. poměrně nízká známka celkového hodnocení mi mrzí, škoda, že nebyly popsány nedostatky, které způsobily, že jste nebyl se službami hotelu, resp s pobytem v hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
P.
mladý pár, 6.1.2014
Čeština
S pozdravem
Vlastislav Šos
genreální ředitel
Věra Matelová
jednotlivec, 24.10.2013
Čeština
V naší cenové hladině nevybavujeme pokoje "dopoučenými - dobrovolnýmí" doplňky - župan, froté papuče..., naopak k dispozici jsou zdarma hotelové trezory v každém pokoji.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Ivo
jednotlivec, 18.12.2020
Aš Česká republika
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Milan Benčurik
dospělý pár, 4.9.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Eva
dospělý pár, 26.10.2016
Česká republika
Nealko nápoje po dobu 24 hodin nabízí k prodeji recepce hotelu..., intenzitu TV signálu na Vašem pokoiji nechám prověřit, všeobecně s příjmem TV nemáme problém.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 29.9.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
S našimi zaměstnanci na poradách pravidelmně vyhodnocujeme připomínky, podněty s cílem zlepšení služeb..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 17.6.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Sabina
dospělý pár, 28.9.2015
English
V hotelu je několik typů pokojů, resp. koupelen.... Budu rád, pokud při další plánované návštěvě hotelu do poznámky u rezervace uvedete, že požadujete koupelnu s vanou a věřím, že požadavek budeme schopni splnit.
S pozdravem
Vlastislav Sos
Statutární ředitel.
Oldřich
jednotlivec, 27.2.2013
Čeština
děkuji za vyplněné hodnotícího formuláře a celkové bodové ohodnocení. Jsem rád, že jste popsal klady a i zápory při Vašem pobytu v hotelu. Rozhodně se zaměříme na kvalitu úklidu i na méně přístupných místech....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
David
jednotlivec, 19.9.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, nedostatek s "vyvážeností" umývadlové baterie byl velmi rychle po Vaší reklamaci odstarněn.... Čistota toalet je prováděna minimálně 5xdenně, při následné kontrole nebyl shledán nedostatek. Tímto vůbec nezpochybňuji Vaše připomínky, děkuji za ně a jsou nám inspirací pro důkladnější kontrolu a školení zaměstnanců....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Hrachový Pavel
dospělý pár, 23.2.2012
Česká republika
(bez textového hodnocení)
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře. Věřím, že při příští návštěvě pouřijete služeb našich hotelů "Olympik".
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Radek
dospělý pár, 29.12.2011
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 8.5.2022
Čeština
V.Š. hotel manager
Anonym
skupina přátel, 24.4.2022
Česká republika
V.Š. hotel manager
Tomáš
rodina se staršími dětmi, 8.12.2019
Hodonín Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Stattutární ředitel
Martin
jednotlivec, 16.9.2017
Česká republika
V provozních špičkách ve velkokapacitních hotelech bývají výtahy plně obsazeny, čekací lhůty se prodlužují... Za tento provozní nedostaek se omlouvám, i když je těžko organizačně řešitelný.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Karel
jednotlivec, 10.2.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 4.1.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Omlouvám se za nedostatky a případné nedobré pocity z pobytu v našem hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.