+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 275 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Stefan

rodina s malými dětmi, 19.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pri individuálnych raňajkách nekontrolovateľne hostí

  • Na izbe 1005 za celý pobyt nesvietili svetlá v kúpeľni nad zrkadlom. V 4**** hotelu na izbe za 100Kč wifi!! Doba kamenná? Teplé raňajky boli každý deň studené. Platba hneď pri ubytovaní na celú dobu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste v poznámkách uvedl důvody své nespokojenosti se službami hotelu, tak hodnotím celkovou známku... Opravdu si velice cením Vašich poznámek a sdělení postřehů z pobytu v hotelu. Veškerá hodnocení projednáváme s odpovědnými pracovníky jednotlivých segmentů a jsou pro nás ceným materiálem při školení našich zaměstnanců..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Martin

jednotlivec, 29.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře. poměrně nízká známka celkového hodnocení mi mrzí, škoda, že nebyly popsány nedostatky, které způsobily, že jste nebyl se službami hotelu, resp s pobytem v hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

P.

mladý pár, 6.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemné spaní,pěkné prostředí a úžasný výhled na noční Prahu (byli jsme ubytovaní v 17. patře), v koupelně byla velká a čistá vana, všechny spotřebiče fungovaly. Na pokoji minibar. Dobrá lokalita

  • Recepční byla jako ve zpomaleném filmu, bez emocí, bez úsměvu. Výtahy jsou malé (nosnost 650 kg až 8 osob) ale vlezou se tam max 3 lidi a 2 kufry - natěsno, a dveře se zavíraly tak rychle, že nestačili v poklidu nastoupit ani vystoupit 3 lidi, pravidelně se ve dveřích zasekávali lidé. Snídaně byla bohužel katastrofální, míchaná vejce nepoživatelná, džusy přeslazené, když něco došlo už se nedodalo, jinak výběr velký. Celkové zklamání a už se do hotelu nevrátíme

Personál
5
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi, že si odnášíte negativní dojmy, zejména pak poslední věta, že se do hotelu nevrátíte.... Jsem rád, že jste popsal nedostatky, kterými se budeme rozhodně zabývat, zejména co se týče personálu a snídaní.... Samozřejmě provoz výtahů pravidělně podléhá revizním kontrolám a všechny paramentry jsou nastaveny dle norem.... Při plném obsazení hotelu na 100% - tedy 315 pokojů, který byl v době Vaší návštěvy, je kapacita ve "špičkových časech" nedostatečná a je nutné čekat....
S pozdravem
Vlastislav Šos
genreální ředitel

Věra Matelová

jednotlivec, 24.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • bezproblémové parkování a vynikající dosažitelnost pražské MHD - blízká stanice metra i tramvají

  • Myslím si, že u 4hvězdičkového hotelu a cenové relace by měla být vyšší úroveň vybavení pokojů.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře... Při rozboru struktury hodnocení Vám děkuji za udělené poměrně vysoké známky za naše služby, celkový dojem z Vašeho pobytu částečně pokazila "nízká úrověň" vybavení hotelových pokojů.... hotel je certifikován v rámci Asociace hotelu a restaurací České republiky a splnil kriteria kategorie****...
V naší cenové hladině nevybavujeme pokoje "dopoučenými - dobrovolnýmí" doplňky - župan, froté papuče..., naopak k dispozici jsou zdarma hotelové trezory v každém pokoji.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Ivo

jednotlivec, 18.12.2020

Aš Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Čistota, moderní budova

  • Chudá snídaně, rozmoklá míchaná vajíčka, naředěné džusy, nekvalitní párky, ztvrdlé pečivo

Personál
10
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, zjištěné nedostaky na snídani budou projednány s F&B managerem.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Milan Benčurik

dospělý pár, 4.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z celkové známky je zřejmé, že jste nebyl se službami v hotelu plně spokojen... Škoda, že jste nedostatky, resp. služby, se kterými jste nebyl spokojen neuvedl v poznámce, pro nás je vždy zpětná vazba od klienta velmi ceněná.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

dospělý pár, 26.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Výhled na Prahu a rozmanitá kvalitní snídaně.

  • Absence automatů na nealko nápoje a špatný signál českých programů.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen kladným hodnocením čistoty, přístupu personálu a k nabídce snídaní...
Nealko nápoje po dobu 24 hodin nabízí k prodeji recepce hotelu..., intenzitu TV signálu na Vašem pokoiji nechám prověřit, všeobecně s příjmem TV nemáme problém.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 29.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ze kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu spokojen... Škoda, že nebyla vylpněna jednotlivá kriteria, vždy si to ceníme, zejména v případech, kdy klienti nebyly s našimi službami uspokojeni.
S našimi zaměstnanci na poradách pravidelmně vyhodnocujeme připomínky, podněty s cílem zlepšení služeb..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z výše hodnocní vyplývá, že jste nebyla plně spokojena se službami hotelu. Je škoda, že ke známkám s nižší hodnotou jste neuvedla popis , abychom se mohli lépe zaměřit na odstranění nedostatků, resp. na projednání s našimi zaměstnanci při trénikgových programech...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Sabina

dospělý pár, 28.9.2015

English

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Čistota, tichost, blízko k metru, rozmanitá snídaně

  • Koupelna se sprchovým koutem, při minulém pobytu jsme měli koupelnu s rohovou vanou

Personál
6
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, kde popisujete vcelku služby hotelu jako vyhovující...
V hotelu je několik typů pokojů, resp. koupelen.... Budu rád, pokud při další plánované návštěvě hotelu do poznámky u rezervace uvedete, že požadujete koupelnu s vanou a věřím, že požadavek budeme schopni splnit.
S pozdravem
Vlastislav Sos
Statutární ředitel.

Oldřich

jednotlivec, 27.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt byl velmi krátký, obtížně objektivně hodnotit, ale celkově spokojenost.

  • Nefunkční internetové připojení na pokoji, minimum informací na pokoji (ovládání klimatizace a pod.), povrchní úklid pokoje (hrubá nečistota a odpadky mezi skříňkami a televizním stolkem)

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane,
děkuji za vyplněné hodnotícího formuláře a celkové bodové ohodnocení. Jsem rád, že jste popsal klady a i zápory při Vašem pobytu v hotelu. Rozhodně se zaměříme na kvalitu úklidu i na méně přístupných místech....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

David

jednotlivec, 19.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Zkušenosti vesměs velmi pozitivní, až na drobnosti popsané níže.

  • Na pokoji tekla studená voda velmi slabě a naopak teplá o silném tlaku. Takže k úrazu již zbýval jen kousek. Na WC pod konferenčním sálem byly pavučina a běhal pavouk. Kdy se tam asi naposledy vytíralo?

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, nedostatek s "vyvážeností" umývadlové baterie byl velmi rychle po Vaší reklamaci odstarněn.... Čistota toalet je prováděna minimálně 5xdenně, při následné kontrole nebyl shledán nedostatek. Tímto vůbec nezpochybňuji Vaše připomínky, děkuji za ně a jsou nám inspirací pro důkladnější kontrolu a školení zaměstnanců....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Hrachový Pavel

dospělý pár, 23.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře. Věřím, že při příští návštěvě pouřijete služeb našich hotelů "Olympik".
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Radek

dospělý pár, 29.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 8.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • nekomfortné dvojlôžko

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

skupina přátel, 24.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Rýchla preprava na poschodia, ticho, dostatok miesta na raňajkách..

  • Na izbách nebol vybavený mini bar ani len balenou vodou. Nesmelo sa žehliť ale ani nebolo čím žehliť. Na sprchovanie bol poskytnutý šampón na vlasy s kondicionérom v jednom.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Tomáš

rodina se staršími dětmi, 8.12.2019

Hodonín Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl důvody "nespokojenosti" v poznámce u segmentu "komfrort", názory klientů vč. poznámek k jednotlivým segmentům jsou pro nás velmi důležité.
Vlastislav Šos
Stattutární ředitel

Martin

jednotlivec, 16.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • nepáčili sa my výťahy ktoré boli večne preplnené

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za zpětnou vazbu - resp. pozámku o výtazích...
V provozních špičkách ve velkokapacitních hotelech bývají výtahy plně obsazeny, čekací lhůty se prodlužují... Za tento provozní nedostaek se omlouvám, i když je těžko organizačně řešitelný.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

jednotlivec, 10.2.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že z některými službami jste nebyl plně spokojen...
Škoda, že jste v komentářích neuvedl důvody, pro které jste hodnotil nižšími známkami, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 4.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z některých známek vyplývá, že ne úplně jste byla spokojena, škoda, že jste své negativní vjemy, pocity nevyjádřila písemnou formou v jednotlivých segmentech hodnocení.. Vždy velice cením zpětnou vazbu od klientů.
Omlouvám se za nedostatky a případné nedobré pocity z pobytu v našem hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.